” Adib, your wife so beautiful lah pakai macam tu.. ” – Netizen

Adib Khalid Kongsi Gambar Sekitar Majlis Aqiqah Adiknya, Muhammad Afwa. Namun Penampilan Izara Aishah Yang Lain Daripada Sebelum Ini Raih Pujian Ramai. Memang Cantik Bidadari Adib Ni !!

Dari semalam, menerusi laman media, ada sahaja perkongsian mengenai majlis aqiqah anak kedua Datuk Siti Nurhaliza iaitu Muhammad Afwa mendapat perhatian ramai. Turut berkongsi momen indah itu, adalah anak tir1 Datuk Siti, Adib Khalid.

Berkongsi gambar sekitar majlis aqiqah adik barunya, dilihat Adib sedang memangku adiknya ketika bercuk0r rambut. Malah di ruangan komen pada posting Adib, Datuk Siti mengucapkan terima kasih kepada Adib yang banyak membantu dalam majlis itu.

Selain berkongsi beberapa gambar bersama si kecil itu, Adib juga berkongsi gambar bersama isterinya, Izara Aisyah serta anak mereka, Arisa Alaia. Perkongsian gambar oleh Adib itu telah mencur1 perhatian netizen.

Izara yang tampil manis pada majlis tersebut dengan mengayakan jubah labuh serta berniqab. Melihat perkongsian gambar itu, telah menjadi perbualan warganet di ruangan komen pada posting Adib.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Ucapan terima kasih daripada Datuk Siti

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut memberikan kata ucapan tahniah dan turut memuji akan kecantikan Izara dalam gambar yang dikongsikan oleh suaminya, Adib. Antara komen-komen menarik adalah :

” Adib your wife so beautiful lah pakai macam tu. Tahniah buat Adib dapat adik baru dan tahniah untuk Datuk Siti menimang cahaya mata kedua.. “

” Lawanya Izara, memang nampak cantik, mana tahu, terbuka untuk menutup aurat mcm tu, doakan Izara.. ” 

” Bagus betul family Dato’ K dan CT, teruslah begini demi mencari redha dan kasih sayang Allah, tahniah semua akan terima hadir orang baru.. “

” Adib memang seorang abang yang penyayang lah, tahniah dapat adik lagi. Semoga Afwa menjadi anak yang soleh.. “

” Izara ke tu, alahai cantiknya bidadari Adib ni, pandang tak jemu lah macam ni, dah cantik, berpakaian mcm ni bertambah manis.. “

” Alhamdulillah, tahniah mak Iti sekeluarga, semoga hadirnya Muhammad Afwa ini bertambah bahagia keluarga mak Iti dan Datuk K.. “

” Congrats Adib on having a newborn baby brother. Alhamdulillah mans tengok Izara, terus istiqamah.. “

Manisnya Izara, memang cantik. Patut ramai yang terpesona melihatnya. Apa-apa pun, kita doakan yang baik-baik buat Izara, dan kami dari Berita Kopak mengucapkan tahniah buat Adib sekeluarga dengan kelahiran Muhammad Afwa.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Adib Khalid

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..