” Kakak yang penyayang la Lara, rajin jaga adik..” – Netizen

Video Baru Lara Alana Menjaga Adiknya, Lyla Amina. Amb0i Lara Sayangnya Pada Adik Tu. Dah Gaya Mak Mak Je Lara Dengan Kain Batik Tu. Pandai Layan Adik !!

Sudah lebih 2 bulan usia anak kedua Awal Ashaari dan Scha Alyahya, Lyla Amina. Lyla yang turut dibukakan akaun Instagram ini sudahpun mengumpulkan seramai 129 ribu pengikut. Sebagaimana kakaknya Lara Alana, Lyla juga mempunyai wajah yang comel.

Ramai peminat mengatakan wajah Lyla mewarisi wajah Awal, apa sahaja perkembangan berkenaan Lyla pastinya mendapat perhatian. Jika diimbau kembali sebelum Lyla dilahirkan, Lara orang yang paling sed1h ketika Scha dan Awal hendak ke h0spital untuk melahirkan adiknya ini.

Namun setelah Lyla lahir, Lara nampak gembira dan sudah ada ‘kawan’ baru. Meninjau akaun Instagram Lara Alana, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Lara ketika menjaga adiknya ini.

Lara yang setia duduk di sisi Lyla ini ditanyakan oleh Awal adakah dia menyayangi adiknya ini. Lara menjawab ya dan dia mengatakan yang Lyla sangat comel. Sudah jadi big sister Lara, penyayang macam mommy.

Jom tonton video di bawah :

Secomel kakak Lara, begitu jugalah adik Lyla dan ramai juga peminat yang mengatakan wajah mereka berdua ini sama. Antara komen-komen peminat :

” Alhamdulillah considering the way she cr1ed not wanting a sister earlier on. Lara pakai kain batik la, wow sangat.. “

” Macam style maleficent time lara cakap “adorable sister” .. both of you adorable, what a lovely sight.. Cutenya kakak lara pakai kain batik, so cute.. “

” Yes, she’s so adorable because she takes after you laraa. Enjoy Lara, both of you are adorable baby.. Kakak penyayang lara ni.. “

” Masya Allah, love both of you darling. Sweetnya Lara jaga adik, comel sangat Lara ni. Dengan kain batik tu, mak mak sangat ni.. “

” Cuwetnya kakak lara, kakak lara pun adorable. suka betul dengar suara Lara, kiut. Kakak yang penyayang la Lara, rajin jaga adik..”

” Baik nya lara jadi kakak kepada adik. Same like you lara, so ad0rable because Lyla has adorable big sister.. “

” Both of u’re sweet & soo adorable..Alhamdulillah & Thank You Allah for the precious gifts. muka pun sama, lara and mini lara.. “

” Seronoknya Lara melayan adik, tak b0ring ada kawan dah lara kan. Speaking mat salleh dia baik, good job bang awal dan kak scha.. “

Pandai Lara melayani adik dan sifat penyayangnya pada Lyla juga sudah banyak ditunjukkan. Pastinya Lara akan menjaga Lyla dengan baik seperti Scha dan Awal menjaganya. Semoga dua permata hati Awal ini menjadi anak yang solehah dan saling menjaga satu sama lain dewasa kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lara Alana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..