” Such a pretty, rambut emas, hidung mancung dan bibir comel.. ” – Netizen

Datuk Seri Eizlan Yusof Kongsi Wajah Cahayamata Barunya. Alahai Putih Gebunya, Pipi Pau Betul Baby ZR Ni. Nama Pun Cantik !!

Hampir 2 minggu yang lalu, Datuk Seri Eizlan Yusof berkongsikan khabar gembira apabila isterinya, Datin Natasha Rosa Boudville selamat melahirkan seorang bayi perempuan. Menggelarkan bayi itu sebagai baby ZR, kehadiran si kecil menambahkan lagi kegembiraan Eizlan sekeluarga.

Meninjau akaun Instagram Eizlan, telah dikongsikan satu video pendek yang memaparkan wajah bayi ZR ini. Menulis di kapsyennya ucapan selamat berbuka untuk semua, Eizlan turut memaklumkan nama bayinya ini.

Sebagaimana anak-anak yang lain, pangkal nama ZR meneruskan tradisi dan bayi ini diberi nama Zaelynn Rosa. Seindah namanya, baby Zaelynn nampak sihat dan pipinya juga semakin temb4m. Nampak lena sekali Zaelynn tidur dalam kain batik.

Dalam tidur yang lena pun masih terdengar suara Zaelynn merengek manja. Bayi seawal usia Zaelynn ini memang banyak masanya dipenuhi dengan tidur dan hanya akan bangun dan menang1s apabila perutnya lapar sahaja.

Jom tonton video di bawah :

Wajah si kecil ini mendapat perhatian dan pujian daripada peminat. Zaelynn memang mewarisi kecantikan dan ketampanan wajah Eizlan dan Natasha. Antara komen-komen peminat :

” Congratulations brother, welcome to the little angel. Nana gig1t sikit boleh ke, masya Allah. Such a pretty macam orang putih bah Lan. Rambut emas, hidung mancung, bibir seks1.. “

” Gebunya baby, aunty ger4m la dekat awak ni Zaelynn. So cute, time ni syok gom0l ni. comelnya awak ni baby Zaelynn.. “

” Klasik pakai Kain batik… Kain ni sejuk.. dulu Saya pun suka buat bedung anak. bidan yang cadangkan.. Tahniah comel sangat.. “

” Comelnya dia. Congrats again buddy eizlan yusof sasha boudville. Baby birl yang sangat comel macam mama dan daddy nya.. “

” Comel… Time anak saya beby pun suka bedung dia dgn Kain batik. Nampak selesa je. Nice name, so cute. Tahniah DS.. “

” Alhamdullillah, tahniah alolor chomei nya baby. Masya Allah pipi baby, tembau pau nya. Bestnya macam baby dulu dulu di bedung dengan kain batik.. “

” Sedap nama, dah b0tak. Baby is so comel lah, pipi chubby dah baby ZR, cute macam kakak-kakak yang lain juga. big big hug for baby please.. “

Semakin meriah lah keluarga besar Eizlan tahun ini dengan kelahiran Zaelynn. Comel dan sedap namanya, alhamdulillah. Semoga baby Zaelynn membesar dengan sihat, menjadi anak yang solehah untuk kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Eizlan Yusof

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..