” Samalah gaya Anaqi dengan kartun buku tu, comel.. ” – Netizen

Gambar Anak Shera Aiyob, Anaqi Memakai Costume Mengikut Karakter Dalam Buku Yang Dipilihnya Untuk Dibaca Di Sekolah. Part Pesanan Shera Tu Kelakar,  Tak Sangka Pula Sama Saiz !!

Meninjau di akaun Instagram milik pelakon dan pengacara, Shera Aiyob telah berkongsi cerita tentang anak lelakinya, Anaqi. Bersempena ‘ World Book Day’ , Anaqi mempunyai satu aktiviti sekolah. Anaqi harus memilih satu buku dan memakai costume mengikut karakter watak buku tersebut.

Kongsi Shera lagi, anaknya telah memilih buku ‘ The Jungle Book ‘ yang mana watak kartun tersebut sebagai Mowgli. Bagi Shera untuk merealisasikan watak tersebut dilihat memang mudah tapi sukar untuk dibuat kerana watak Mowgli itu tidak memakai baju dan hanya berseluar pendek.

Shera telah mengambil pendekatan dengan meminjamkan bajunya untuk dipakai oleh Anaqi. Pada perkongsian gambar Sherra, kelihatan baju diberikan oleh Shera seperti baju inner yang berwarna seakan warna kulit dipakai oleh Anaqi beserta seluar pendek berwarna merah.

Perkongsian cerita oleh Shera berserta gambar Anaqi itu telah mencur1 tumpuan warganet di Instagram dan sehingga kini telah mendapat  hampir sepuluh ribu tanda suka dan puluhan komen. Jika dilihat gambar Anaqi memang comel kerana Anaqi men1ru gaya duduk watak Mowgli seperti dalam buku tersebut.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur membaca perkongsian cerita oleh Shera dan mereka juga memuji kecomelan Anaqi men1ru gaya kartun Mowgli. Antara komen-komen netizen adalah :

” Apoooooo, mommy sama saiz dengan Anaqi, kelakar baca, nasib mommy bagi pakai baju, kalau tak bagi, mau terkej0t satu sek.. “

” Comel lah, memang nampk serupa, ni gaya Mowgli sopan, hehe sebab berbaju. Pandai dia pilih buku, jimat kos costume.. “

” Haaah sama lah Anaqi, tapu Anaqi versi kacak, memang hensem anak bujang Shera Ayob ni, walaupun jarang senyum, hehe.. “

” Hahha comel pakai inner mommy dia, pesanan mommy yang last tu kelakar, jangan kotorkan baju mommy yer Anaqi.. “

” Steady Anaqi, bju mommy hengkou rembat haha, memang terbaik punya costume, jgn bagi kotor tau.. “

” Ni memang sah inner mommy bagi kau pakai Anaqi, walaupun dia tak mention baju apa, haha, kelakar Shera.. “

” Senang keje mak kau, baju paling senang cari, tak susah fikir,  kos pun jimat. Comel gaya Anaqi t1ru gaya Mowgli.. “

Kelakar lah Shera ni, semp0i jer bagi anak pakai baju dia. Memang nampak kacak anak teruna Shera ni, apa-apa pun semoga segalanya berjalan dengan lancar dan Anaqi seronok untuk membaca buku tersebut kepada rakan-rakannya.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Shera Ayob

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..