” Amboi flip hair dia, dah minta permission dari Ameena belum .. ” – Netizen

Video Penampilan Terbaru Shukri Yahaya Mengubah Gaya Rambut. Namun Ramai Pula Mengusik Dan Bertanya Adakah Anaknya, Aaira Ameena Memberikan ‘Keizinan’. Sekali Shukri Flip Hair, Nampak Sebiji Muka Ameena Lah !!

Sebelum ini, tular video anak pelakon Shukri Yahaya iaitu Ameena telah melar4ng ayahnya pergi gunting rambut hanya kerana bimbang ayahnya akan menjadi tidak lagi kacak setelah  menggunting rambut. Perkongsian tersebut buat ramai yang terhibur melihat gelagat Ameena.

Mungkin ramai yang tahu bahawa, anak pertama Shukri ini memang sangat rapat dengan ayahnya. Malah Ameena yang telah pun berusia 5 tahun ini turut mempunyai hobinya yang suka menari dan menyanyi.

Terbaru meninjau di akaun Isntagram milik isteri Shukri, Tya Adnan telah berkongsi satu video dimana Tya bersama Shukri sedang berada di sebuah salon. Kelihatan Shukri sedang mengubah style rambutnya yang kerinting menjadi lurus.

Tya juga sempat membuat kapsyen menghiburkan bahawa suaminya itu sekarang boleh membuat flip hair, dan Tya juga boleh membuat flip tudung. Di akhir video tersebut, Shukri sempat berkongsi style rambutnya yang terbaharu.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata netizen memuji Shukri kelihatan bertambah hands0me dengan style rambut barunya itu. Malah ada yang meyak4t Shukri, adakah dia telah meminta keizinan daripada Ameena untuk merubah penampilannya itu. Antara komen-komen menarik adalah :

” Woww hensem ter0k ni gaya baru, haha nak tnya skit, si Ameena tahu tak ni ayahnya di salon ubah style rambut.. “

” Perrghhh lain macam, dapat watak baru ke, untuk gaya rambut mcm ni, hehe  hensem ni, jejaka pujaan malaya gitu.. “

” Ameena beri keizinan ke tak ni, ayah buat rambut baru, kang dia tahu menang1s lagi tengok perubahan ayah, hahaha.. “

” Sekali Shukri flip, sebiji muka Ameena, memang anak ayah betul Ameena ni, hensem Shukri style rambut baru ni.. “

” Cam muka Ameena lah bila Shukri buat mcm tu, Ameena tahu tak ni, balik nanti mar4h tak dia, ayah kasi tukar rambut.. “

” Amboi flip hair dia, dah minta permission dari Ameena belum … Nanti mesti ramai yang rindu nak tengok rambut maggie Shukri .. “

” Buat rambut macam ni terus hilang watak Khuzairi dan Ammar, style sungguh, ala-ala mamat Korea gitu.. “

Baca komen netizen tak pernah tak kelakar, mungkin Shukri nak cuba style rambut baru pula. Mana tahu, penampilan baru Shukri ni buat Ameena lagi suka kan. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap semoga Shukri terus berjaya dalam bidang lakonan.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Tya Adnan, Shukri Yahaya, Aaira Ameena

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..