” Laa ingat Hanis Zalikha tadi, sama sangat.. ” – Netizen

Kongsi Gambar Ketika Sesi Photosh0ot, Wajah Amy Mastura Hasil Solekan Dato’ Alha Alfa Raih Tumpuan Peminat. Ramai Yang Kata Macam Muka Hanis Zalikha. Sekali Pandang, Nampak Memang Seiras. Cantik Dan Awet Muda !!

Filem Puteri Impian mengetengahkan bakat lakonan Amy Mastura suatu masa dahulu. Nama Amy lebih dahulu dikenali sebagai penyanyi, namun populariti Amy yang bertubuh gen1t ini masih lagi bertahan sehingga sekarang.

Kembali aktif dalam bidang lakonan, drama lakonan Amy mendapat perhatian peminat setianya. Meninjau akaun Instagram Amy Mastura, telah dikongsikan sekeping gambar yang memperlihatkan wajah Amy dalam sebuah photosh0ot.

Hasil solekan oleh jurusolek terkenal, Dato’ Alha Alfa, wajah Amy nampak berbeza. Memakai pakaian berwarna coklat, Amy digayakan dengan style hijab yang simple. Figura ini sekalipun sudah 40-an usianya, namun wajahnya seperti tidak dimam4h usia.

Melihat akan wajah Amy dalam solekan sebegini, ramai peminat yang menyamakan wajahnya dengan wajah pelakon dan usahawan terkenal, Hanis Zalikha. Memang cantik Amy dalam hasil tangan Alha ini, nampak fresh dan muda.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian Amy ini meraih perhatian daripada peminat. Mereka juga memuji kecantikan wajah Amy dan antara komen-komen yang diberikan peminat :

” Kusmangat melet0p, cantiknya tersendiri puteri impian ni. Muka tak reti tua la haha, nampak muda aja kak Amy ni. So cantik.. “

” Cantiknya no words can desribe, so gorgeous. Tak pernah tak cantik tau, glamm sangat ni. Dah macam Hanis Zalikha.. “

” Wow mama hot, let0p ni. Letak caption umur saya berhenti sewaktu di usia 20 an hehe. Cantik itu kamu, macam Hanis Zalikha.. “

” Pergh ku ingatkan Hanis Zalikha tadi, cantik betul la kak Amy Mastura ni tau. Melet0p sangat Amy ni, gojes.. “

” Macam anak dara cantik, ish la segak tu la. Mami jar0m ni, Satu kelainan tu, dari segi makeup n pakaian, nampak kemas, elegant dan menari.. Caption AmyElegant.. “

” Ad0i mama h0ts, macam anak dar4 la. Ingat Hanis Zalikha tadi, g0rgeous. Posing ala-ala video Meniti Hari versi 2021.. “

” Laa ingat Hanis Zalikha tadi. Muka boleh jadi her0in lagi ni. Lawa kak Amy tapi nampak gar4ng bebenor haha.. “

” Waa scroll scroll tadi ingat Hanis Zalikha, sama sangat. cantik dan muda nampak kak Amy ni. Kenapa la muka tak tua ni, jeles nya.. “

Tak pernah tak cantik Amy Mastura ini, pakailah apa sahaja muka awet muda itu pasti jadi tumpuan. Apa pun, semoga Amy terus berjaya dalam karier seninya, dikurniakan Allah kesihatan yang baik dan gembira bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amy Mastura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..