” Macam adik-beradik, tak nampak macam ibu dan anak-anak.. ” – Netizen

Gambar Amy Mastura Bersama Keluarganya Ketika Menyambut Ulang Tahun Kelahiran Anak Sulungnya, Adriana Yang Ke-20. Wah Nampak Amy Macam Sambut Hari Lahir Adik Jer, Memang Maintain Muda Lah Amy !!

Siapa tidak kenal akan penyanyi kecil m0lek ini, iaitu Amy Mastura. Meskipun umur sudah menghampiri 50 tahun, ramai yang memuji Amy kelihatan seperti baru berusia 30 -an dan wajahnya juga awet muda.

Untuk sedikit info, anak kelahiran Batu Gajah, Perak ini telah mendirikan rumah tangga bersama pilihan hatinya, Alvin Tham Suffian dan telah dikurniakan dua orang cahaya mata perempuan iaitu Adriana dan Adalia yang kini sudah pun meningkat dewasa.

Terbaru, menerusi akaun Instagram, Amy telah berkongsi satu gambar terbaru bersama keluarganya. Gambar tersebut turut disertakan ucapan syukur oleh Amy dan Amy memberitahu bahawa anak sulungnya itu telah menyambut hari kelahirannya yang ke- 20 tahun.

Perkongsian oleh Amy itu telah mencur1 perhatian ramai kerana kelihatan wajah kedua-dua anaknya yang sudah menjangkau usia remaja. Ceria kesemua wajah mereka kerana dapat menyambut hari lahir Adriana bersama-sama.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, netizen turut memberikan kata ucapan selamat hari lahir buat Adriana dan ada yang menyatakan bahawa melihat Amy dalam gambar tersebut seperti melihat dia bersama adik-adiknya kerana wajah Amy yang kelihatan muda. Antara komen-komen netizen adalah :

” Dah 20 tahun dah,  Happy birthday sweetie.. ” – Sheira Ijoy

” Happy Birthday Adriana, kejap je masa berlalu, dah besar anak-anak Amy kan, maknyer  je masih muda tak tua-tua.. “

” Wah ni sambut besday siapa, Amy ke Adriana yang 20 tahun, sbb nampak Amy masih muda lagi ni.. “

 ” T0long bagi rahsia kak Amy, macam mana nak nampak awet muda, kak Amy tak nampk pun ada anak dah umur 20 tahun.. ” 

” Macam adik beradik, tak nampak macam anak beran4k, untung lah jenis badan kecil ni, tak makan tua.. “

” Comel-comel ye anak Amy Mastura, dah besar dah, cepat betul masa berjalan, dah tak lama lagi dapat menantu pula.. “

 ” Selamat hari lahir Adriana, dah 20 tahun, semoga Adriana menjadi anak yang membanggakan ibu dan papa.. “

Wah dah dah besar anak-anak Amy, memang Amy masih nampak muda macam kakak kepada anak-anaknya. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari lahir buat anak Amy, Adriana, semoga menjadi anak yang terbaik buat Amy dan suami.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Amy Mastura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..