” It is so t0uching, you’re a great dad in silence.. ” – Netizen

Video Kenangan Sharnaaz Ahmad Bersama Anaknya, Jebat Jayden Serta Luahan Hati Sharnaaz Buat Peminat Rasa Seb4k Dan Tersentuh. Semoga Allah Memberikan Yang Terbaik Buat Baba Dan Jebat, Aamin !!

Tiada siapa yang inginkan perp1sahan dalam perkahwinan. Namun siapalah kita untuk menidakkan ketentuan takdir yang telah ditetapkan. Lebih-lebih lagi satu perp1saha itu melibatkan hati seorang anak yang masih kecil. Begitulah yang dialami oleh pelakon Sharnazz Ahmad.

Sering berkongsi gambar dan video di media sosial membuatkan ramai yang tersenyum melihat dua beran4k ini menghabiskan masa bersama. Meskipun Jebat tidak t1nggal bersama Sharnaaz, namun keakraban si kecil itu bersama babanya begitu kuat dilihat.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram, Sharnaaz telah berkongsi satu video yang mengabadikan gambar serta video-videonya bersama anaknya. Malah pada posting itu juga, Sharnaaz berkongsi luahan hatinya terhadap Jebat.

Perkongsian video oleh Sharnaaz itu sekali lagi mendapat perhatian umum di akaun Instagram di mana telah hampir seratus ribu lebih warganet telah menonton video tersebut dan mendapat ratusan komen dan puluhan ribu tanda suka.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Ramai yang turut sb4k membaca luahan dan menonton perkongsian video Sharnaaz itu. Malah netizen juga turut memberikan kata semangat dan doa buat Sharnaaz dan Jebat di ruangan komen. Antara komen-komen netizen adalah :

” Ya Allah it is so t0uching. You’re a great dad in silence, May Allah bless you always. In sha Allah, be strong.. “

” May Allah bless you always, semoga Allah bagi baba umuq yg panjang penuh berkah bersama Jebat.. “

” This is so beautiful, semoga kedua-duanya kekal di dalam peliharaan dan kasih Ilahi. U inspire other dads out there. Keep shining.. “

” Ad0ii saja kan bagi orang sed1h, seb4k, semoga mamu sntiasa kuat ya, insyaAllah segalanya akan baik-baik sahaja buat mamu dan anak.. “

” No matter what hes still your son despite alot of setbacks u are gg thru. In shaa allah, Allah will be with you, stay strong aite.. “

” Masyaallah Alhamdulillah Sharnaaz terbaik, Moga ALLAH SWT pelihara jiwa kamu jadi tenang dan bahagia sebagai pemimpin utk JEBAT dgn BAIK.. “

” Rindu anak tu, memanglah anak segala2nya, lagi pulak tu seusia Jebat Jayden tu keletahnya menghiburkan, huhu saya pula yang jadi sed1h.. “

Semoga hubungan baba dan anak ini akan kekal hingga ke syurga. Anak adalah satu hadiah yang paling istimewa daripada Allah Swt yang kekal dan harta ini juga tiada sesiapa pun dapat menilaikannya. Stay strong Sharnaaz, anda adalah ayah yang hebat.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Sharnaaz Ahmad, Jebat Jayden

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..