” Comel belaka anak-anak Jeslina.. ” – Netizen

Penampilan Terkini Jeslina Hashim Dan Anak-Anak Yang Semakin Meningkat Remaja. Wah Tetap Maintain Cantik Seperti Dulu Dan Anak-Anak Pun Comel Semuanya !!

Nor Jeslina Hashim bt Khairuddin Mohd Hashim atau lebih dikenali sebagai Jeslina Hashim, dahulunya terkenal sebagai seorang penyanyi. Sejak berkahwin, Jeslina sudah lama men1nggalkan dunia hiburan dan memberi tumpuan kepada keluarga.

Menerusi akaun Instagram, Jeslina gemar berkongsi aktiviti harian dan mengemaskini perkembangan terbaru dirinya. Dia juga ada memuatnaik gambar keluarga bersama dua orang anaknya melalui perkahwinannya yang pertama bersama jejaka Inggeris.

Micah dan Keira merupakan permata hati Jeslina yang kini semakin meningkat remaja. Kedua anak Jeslina memiliki rupa paras yang cantik dan handsome kerana memiliki dar4h kacukan Inggeris di sebelah bapa mereka.

Kini Jeslina bahagia dengan perkahwinannya kali kedua bersama Tunku Eddy Nasruan Adil Mudzaffar. Jeslina turut berkongsi gambar keluarga kecilnya yang merupakan gambar hari raya mereka pada tahun lepas.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Lagi perkongsian gambar keluarga Jeslina :

Ramai memuji penampilan Jeslina yang tetap cantik dan ramping walaupun sudah mempunyai dua orang anak. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Wow, comeyynye anak sis.. Salam Ramadhan Mubarak.. You look so beautiful jess.. cantik jes.. Nyanyi skit please haha.. “

” Salam ramadhan, Comelnya anak-anak sis… Ya Allah your kids comel-comel.. So cute lah yang girl tu . Alhamdulillah.. sedap mata memandang.. “

” Salam ramadan to you and family, your kids are too cute. Cantiknya anak-anak Jeslina. Ramadhan kareem buat Jeslina sekeluarga.. “

” Comel belaka anak jeslina.. Jeslina pun masih cantik.. Slim jer .. masih maintain seperti dulu.. “

” Omg, I love this familyyyy.. So stunning… Selamat Menyambut Ramadhan Sis Jes. Last dpt tengok akk berlakon cerita… filem iskandar.. “

” Aamiin. Salam Ramadhan Mubarak jeslinahashim. Alhamdulillah. Thank You Dear. Happy Fasting. Subhanallah. Singapore Girl Fans.. “

Pasti ramai yang masih mengingati Jeslina yang dahulunya popular menerusi lagi Ku Intai Cinta Dalam Rahsia ini. Semoga Jeslina terus berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi dan selamat menjalani ibadah puasa bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jeslina Hashim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..