” Comel je Arsalan mengel0h, reaksi kecew4 betul haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Jihan Muse, Ungku Arsalan Haq Ketika Mengikut Solat Bersama Keluarga. Alahai Arsalan, Muka Tak Khusyuk Sebab Ada Orang Bersin Tu Yang Tak Menahan. Frust Betul Nampaknya, Lucu !!

Diberi nama Ungku Arsalan Haq, anak kepada pelawak dan pengacara, Jihan Muse dan Ungku Hariz kini sudahpun berusia 3 tahun. Membesar dengan sihat, Arsalan dikatakan peminat banyak mewarisi wajah Ungku Hariz.

Berbagai ragam di usianya kini, Arsalan menjadi penghibur hati Jihan dan Ungku Hariz. Meninjau akaun Instagram Ungku Hariz, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Arsalan ketika ikut solat bersama ahli keluarga yang lain.

Arsalan kelihatan berdiri di saf belakang bersama beberapa orang kanak-kanak yang lain. Ungku Hariz menulis di kapsyennya menceritakan Arsalan yang terg4nggu dek kerana bunyi bersin yang berulang kali daripada Abang Irfan.

Apa yang mencuit hati adalah reaksi wajah Arsalan dan gayanya mengeluh itu. Haha jemaah kecik sus4h nak khusyuk ye, sekejap sekejap berpaling ke tepi apabila bunyi bersin kedengaran. Muka kecew4 tu comel betul, lucu lah Arsalan ni.

Jom tonton video di bawah :

Telatah Arsalan ini menarik perhatian dan ramai yang memberikan komen berbentuk emoji ketawa. Muka tu tak boleh bawak bincang betul Arsalan. Antara komen-komen peminat :

” Comelnya Arsalan ni haha, reaksi kecew4 betul haha. Drama sangat ni, ad0h mengekek makcik gelak ni tengok Arsalan.. “

” Ahaha so cute la awak ni Arsalan, ee ger4m je tengok muka tu. Comel weh, ad0h tak boleh fokus tu cute betul. Arsalan dah pandai solat la, makin bulat dia.. “

” Cute la Arsalan, Alhamdulillah anugerah Allah yang paling indah. Comel je dia mengel0h, aku tahu perangai siapa tu haha.. “

Macam-macam ragam anak kecil lagi-lagi ketika sembahyang, memang comel dan buat peminat terhibur melihatnya. Bagus Arsalan walaupun masih kecil sudah bersemangat untuk sama-sama membuat ibadat.

Bak kata pepatah, melentur buluh biar dari rebungnya kerana anak kecil ini ibarat kain putih dan ibu bapa yang mencorakkannya. Semoga Arsalan menjadi anak yang soleh dan muslim yang teguh imannya dewasa kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ungkuhariz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..