” Comelnya , tahniah Dato’ Siti dan keluarga.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Anak Kedua Dato’ Seri Siti Nurhaliza. Wah Comelnya Adik Aafiyah. Pipi Bulat Dan Kulit Putih Gebu !!

Hari ini merupakan detik indah buat penyanyi nombor satu negara, Dato’ Seri Siti Nurhaliza kerana selamat melahirkan seorang bayi lelaki di sebuah pusat perubatan di Selangor, pada jam 6.21 pagi tadi. Tentunya satu berita yang menggembirakan peminat-peminatnya.

Bayi seberat 3.84 kilogram itu dilahirkan menerusi kaedah pembed4han. Berita gembira ini telah dikongsikan di akaun Instagram miliknya. Keadaan Dato’ Seri Siti dan juga bayinya dalam keadaan baik dan juga sihat.

Menerusi akaun Instagram Inaijrai, beberapa gambar dan video terbaru anak kedua Dato’ Seri Siti ini telah dikongsikan. Gambar dan video tersebut diambil di Instastory milik anak tir1 Dato’ Seri Siti, Asyraf Khalid.

Wajah adik Aafiyah ini telah mencur1 perhatian ramai kerana sangat comel dan bulat. Pastinya Aafiyah tidak sabar untuk berjumpa dengan adiknya ini. Ini merupakan anugerah terindah buat Dato’ Seri Siti di bulan Ramadhan.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Jom lihat video di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat video seterusnya.. )

Perkongsian ini telah dihuj4ni dengan ucapan tahniah dan rasa syukur akan kurniaan cahaya mata kedua ini. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Yeay. Baby, kiter share besdaylaaaa.. Subhanallah comelnyaa.. Congrats Dato Siti n husband. pasti aafiyah tidak sabar nak tgk adik.. “

” Comel nya , tahniah dato siti dan fmly.. Alhamdulillah sama dengan birthday sy harini semoga ada rezeki buat sy & suami utk proceed ivf tahun ni.. “

” Alhamdulillah Tahniah ctdk, Semoga d berikan kesihatan yg baik untk Dato Ct n baby serta ahli keluarga semua nya.. “

” Tahniah Dato Seri Siti… Slmt berpantang.. lengkap sudah sepasang.. doakn smoga saya juga dpt merasa pengalaman sebagai seorg ibu .. “

” Alhamdulillah tahniah ctdk… Baby boy mesti comel macam ibu.. selamat berpant4ng dan jaga diri.. semoga sihat sentiasa hendaknya.. “

” Syukur alhamdulliah. Tahniah ctdk. Selamat berpantang. salam sayang semoga menjadi anak Sholeh yg penuh berkah.. “

” Alhamdulilah.. Syukur padamu Ya Rabb Tahniah.. tahniah tok ti dan sekeluarga atas kehadiran cahaya mata yg baru.. “

Comel kan adik Aafiyah. Kami di Berita Kopak turut mengucapkan tahniah kepada Dato’ Seri Siti Nurhaliza akan kurniaan cahaya mata kedua ini. Semoga sentiasa dalam keadaan sihat dan selamat berpant4ng diucapkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Inai Jari, Dato’ Seri Siti Nurhaliza

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..