” Happy birthday, comel awak masa kecil.. ” – Netizen

Muatnaik Gambar Semasa Masih Bayi, Wajah Erynne Erynna Sangat Seiras Dengan Wajah Anaknya, Medinah. Alahai, Comel Sangat !!

Hari ini bersamaan dengan 17 April 2021 merupakan hari lahir pelakon Erynne Erynna. Sempena hari lahirnya, Erynne yang popular sejak dia berusia 8 tahun telah memuatnaik satu p0sting beserta gambarnya semasa masih bayi.

Erynne memanj4t rasa syukur kepada Allah SWT kerana di usianya ini dia telah pun bergelar seorang ibu kepada seorang cahaya mata bernama Medinah. Dia turut berterima kasih kepada ibunya yang melahirkan dan membesarkannya.

Erynne juga turut mengucapkan terima kasih kepada semua yang mengenali dirinya yang sentiasa mendoakannya dan yang memberi ucapan hari lahir kepadanya. Akhir sekali, Erynne berharap semuanya ke arah kehidupan yang lebih baik.

Gambar yang dikongsi Erynne itu turut mencur1 perhatian kerana wajah Erynne ketika kecil saling tidak tump4h seperti anaknya, Medinah. Memang nampak c0py dan paste sangat. Ibu comel, anak pun comel.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Perkongsian ini telah dihuj4ni dengan ucapan hari lahir oleh para netizen. Antara komen-komen yanh diberikan oleh mereka :

” Rasa cam baru wish birthday u masa tu u belum ada si kecil cute ni, eee dah birthday lagi cepatnya masa berlalu. happy birthday beautiful, may Allah pr0tect u & yr family always, may Allah bless u gurl. selamat 24 tahun .. “

” Happy birthday h0t m0mmy May Allah bless you dear ! Stay safe & takecare.. Semoga sentiasa di dalam barokah dan rahmat Allah swt.. “

” Happy birthday to you erynneerynna and my self too Happiness and health always. my fav childhood actress.. “

” Happy birthday erynneerynna , semoga sentiasa dipermudahkan segala urusan .. fav childhood actress, thankyou for always spre4ding positive things to us.. “

” Salam Ramadhan & Selamat Berpuasa erynneerynna .. Happy Birthday So cute both you and baby Medinah .. “

” Happyy Birthday beautiful sister. May Allah swt ease everything for you & showering you with his blessing, happiness and joy.. “

” Happy birthday awk.. comel awk masih kecik n skrg lg laa comel makin cantik.. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki Amin.. “

Comelnya Erynne semasa baby kan. Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari lahir kepada Erynne Erynna. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa berbahagia bersama suami dan anak tercinta.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Erynne Erynna

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..