” Ayahnya nak4l betul, Ameena diam je tahan m4lu, haha.. ” – Netizen

Video Shukri Yahaya Menyak4t Anaknya, Aira Ameena Yang Tidak Berpuasa Dengan Menyanyikan Sebuah Lagu Yang Mencuit Hati. Kelakar Betul Lagu Pun, Semuanya ‘Terrr’ !!

Hero drama ‘7 Hari Mencintaiku ‘ , Shukri Yahaya sememangnya mempunyai peminat-peminatnya yang tersendiri. Bahkan, menerusi akaun laman media sosial, banyak akaun-akaun yang fans telah diwujudkan bagi berkongsi perkembangan tentang karier mahupun kehidupan peribadinya.

Terbaru, menerusi pemilik akaun Instagram Shaheira9521 telah berkongsi video yang merakamkan Shukri sedang menyakat anak sulungnya, Aira Ameena. Menerusi video itu, seorang ahli keluarga Shukri telah bertanyakan kepada Shukri adakah Ameena berpuasa atau tidak.

Jawapan yang diberikan oleh Shukri begitu mencu1t hati kerana Shukri telah menyanyikan sebuah lagu buat Ameena. Lagu tersebut berlatar belakang nada lagu ‘Ramadhan tiba’ dan ditukarkan liriknya memerl1 anaknya tersebut.

Ketika Shukri menyanyikan lagu itu, anak sulunngya itu kelihatan seakan m4lu setelah mendengar nyanyian lagu khas buatnya itu. Bukan itu sahaja, ramai ahli keluarga Shukri turut ketawa melihat Shukri menyak4t Ameena.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Meninjau di ruangan komen, ramai yang terhibur melihat Shukri Yahaya menyanyikan lagu buat anaknya yang tidak berpuasa. Antara komen-komen warga netizen adalah :

 ” Ayahnya nak4l betul, Ameena diam je tahan m4lu. Haahaha siapa makan pisang lagi depan atuk dia tu.. “

” Alahai comel betul lagu pun, semuanya ‘terrr’ tanpa sengaja yer Ameena. Huhu takpe slow-slow yer belajar berpuasa.. “

 “Ayah kant0ikan Ameena pula, cian dia, huhu. Baru 5 tahun kan, ke 4 tahun, belajar puasa, nanti lama-lama ok la.. “

” Siap gelek-gelek lagi si ayah pun, huhu lagu  memang kena betul, ramadan tiba, ramadan tiba, huhu geli hati dengar.. “

” Aku pun ketawa tengok Shukri menyanyi, tak sangka dalam drama jejaka yang romatis gitu, dgn family, kelakar.. “

 ” Sekali yang rakam pun gelek juga ke, pening aku tengom telefon, hahaha lawak kot, terhibur tengok video ni.. “

 ” Kena pulak lagu ayah menyanyi untuk Ameena tu yer, alahai comel ayah menyak4t anak tu, m4lu-m4lu Ameena pun.. “

Pandai Shukri menyanyi lagu untuk Ameena, terhibur yang mendengar tau. Apa-apa pun, perkongsian tersebut hanyalah sekadar hiburan dan kami dari Berita Kopak berharap dengan perkongsian ini juga turut menhiburkan pembaca semua.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Shaheira9521, Shukri Yahaya, Aaira Ameena

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..