” Seronok Cik Yam, bila daddy mengal4h juga akhirnya.. ” – Netizen

Video Wan Maryam Mahu Daddynya, Fizo Omar Memakai Pakaian Yang Disukanya. Bijak Betul Wan Maryam Puj0k Daddy Yer !!

Pelakon Fizo Omar sering kali berkongsi video bersama puteri kesayanganya, Wan Maryam di laman media sosial. Keakraban bapa dan anak ini sering kali mencur1 perhatian ramai kerana melihatkan gelagat mereka berdua yang pasti mencu1t hati.

Meskipun Fizo dan bek4s isterinya, Mawar Karim sudah berp1sah, mereka berdua telah bergilir-gilir menjaga puteri tunggal mereka ini dengan baik. Walaupun Wan Maryam masik kanak-kanak, dilihat dia begitu memahami akan situasi kedua orang tuanya itu.

Terbaru, Fizo telah berkongsi video yang memaparkan dia bersama Wan Maryam atau lebih dikenali dengan panggilan manjanya, Cik Yam sedang memilih pakaian untuk mereka keluar dinner. Namun gaya Cik Yam yang telah  jadi ‘queen’ c0nquer semua pakaian daddy itu menghiburkan.

Cik Yam telah memilih baju t-shirt berwarna hitam buat Fizo yang sed0ndon dengan pakaian yang mahu dipakainya. Namun t-shirt  tersebut merupakan pakaian yang perlu Fizo pakai untuk bekerja. Gelag4t Cik Yam yang mahu agar Fizo memakai baju tersebut buat daddynya tidak keru4n jadinya. Haha, kelakar Cik Yam Ni.

Tonton perkongsian video oleh Fizo di bawah ini :

Meninjau di ruangan komen, ramai yang terhibur melihat gelagat dua beran4k ini dalam perkongsian video tersebut. Antara komen-komen menarik daripada warga netizen adalah :

” Jen0h lah nak pujok Cik Yam, pandai betul si kecil ni bagi arahan, hehe daddy pun dah jadi pen1ng ni.. “

” Pakai je lah daddy, cover dengan blazer, hahaha. Comel dengar suara Cik Yam cakap, manja betul dengan daddy .. “

 ” Suka tengok dua beran4k ni, memang kelakar. Fizo memang bapa yang baik, nampak betul dia manjakan Cik Yam, kasih sayang daddy bawa ke syurga.. “

” Cik Yam tahu Daddy nya handsome pakai baju T-shirt pun tak kisahlah, haha. Clever girl betul Cik Yam ni.. “

” Alolo comel Cik Yam, daddy sila follow ok. Ni nanti kalau daddy cari mommy baru, kena ada tapisan dari Cik Yam ni rasanya, habislah.. “

” Comel, nak daddy sed0ndon dengan dia, bijak betul. Cik Yam anak yang baik ni, manja pula tu, jadi anak yang solehah yer sayang.. “

” Seronok Cik Yam, bila daddy mengal4h juga akhirnya. Terhibur acik tengok video korang dua beran4k ni.. “

Alahai manja betul anak dar4 Fizo Omar ni, nak sedondon dengan daddy yer sayang. Apa-apa pun kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Wan Maryam membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah buat kedua orang tuanya, aamin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Fizo Omar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..