” Patut letak je atas Issey, tengok dia melompat tak haha.. ” – Feeya Iskandar

Ajak Shiro Kongsi Video Reaksi Issey Fazlisham Yang Tak0t Dengan Kucing. Ad0i la Issey, Tak0t Dengan Kucing Rupanya. Cu4k Betul Sampai Panggil B1ni. Kelakar !!

Trio Team Pagi Suria, Ajak Shiro, Issey Fazlisham dan Fizi Ali sememangnya bukan sahaja rakan sekerja di konti malahan di luar juga mereka adalah rakan yang akrab. Anak-anak dan isteri mereka juga rapat dan sering melakukan banyak aktiviti bersama.

Meninjau akaun Instagram Ajak Shiro, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat mereka mengus1k Issey. Issey yang sedang berbaring di kerusi urut disuakan seekor kucing oleh anak Ajak.

Issey yang rupanya tak0t pada kucing ini menjer1t mengatakan ‘jang4n’. Tidak sampai di situ sahaja, Fizi pula menyambung mengus1k Issey. Siap berjoget-joget lagi si Fizi sambil memegang kucing dan menghampiri Issey.

Gaya Issey yang sudah seperti hendak bersilat tangannya itu membuatkan mereka semua ketawa melihat Issey. Amboi katanya berani dengan kucing tapi sebaliknya lain pula yang jadi. Issey Issey memang h1lang terus macho nya.

Jom tonton video di bawah :

Reaksi Issey ini telah mencuit hati dan mendapat respon daripada peminat. Alahai bakal daddy ni, nasib tak mel0mpat lari. Antara komen-komen peminat :

” Patut letak je atas Issey haha. Tengok dia mel0mpat tak haha.. ” – Feeya Iskandar

” Hanya orang yang alami je tahu perasaan tu macam mana. Baru tahu Issey tak0t kucing, ada sejarah pah1t dengan kucing ni.. “

” Haha seri0us la Issey tak0t kucing haha, parop mu ni. Dia nampak kucing tu mcm rim4u, alam sebalik mata utk org yg segan dgn kucing..hihih.. “

” Ooo berat demo sey..ado sejaroh ko nge kucin sapa gini mor lagu. Ad0h handsome-handsome tak0t dengan kucing haha.. “

” Tak sangka Issey tak0t kucing haha. Tak0t kucing panggil b1ni kiki. Spontan je angkat kaki tu, macam nampak rim4u haha.. “

” Lah ye ke ni, kelakar Issey. Nampak sado tapi tak0t kucing, kucing tu pon redha je haha. Nasib tak pengs4n Issey haha.. “

” Haha hero tak0t kucing… eh j4ngan eh j4ngan haha ni lawak. klu de rancang pertandingan lawak menang dah.. “

Ad0i Issey muka tak0t campur gel1 tu memang lucu betul. Tukang rakam pun sak4n gelak tengok mim1k muka Issey tu. Hanya orang yang satu g4ng dengan Issey je paham perasaan tu ye tak. Apa pun, semoga 3 sekawan ini gembira selalu bersama keluarga tersayang dan ceria selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ajak Shiro

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..