“ Anak daddy nak solat, alololo comey dia.. ” – Netizen

Fizo Omor Kongsi Video Anaknya, Wan Maryam Yang Ingin Menunaikan Solat. Alahai, Besarnya Telekung Maryam. Comel Jer Tengok !!

Fizo Omar seorang selebriti yang diketahui peminatnya adalah seorang bapa yang bersifat penyayang dalam menjaga anaknya, Wan Maryam. Fizo sering berkongsi gelag4t Maryam di laman sosial dan rata-rata pengikutnya di Instagram suka melihat telatah Maryam yang manja dengan daddynya itu.

Hasil tinjauan ke akaun Instagram Fizo, satu perkongsian video yang memaparkan gelag4t anaknya, Maryam yang mahu menunaikan solat telah mencur1 perhatian peminat. Telatah Maryam yang semangat mahu menunaikan sembahyang itu kelihatan comel di mata netizen.

Apa yang menarik perhatian, Maryam nampaknya tahu melakukan gerakan solat seperti rukuk dan sujud. Mulutnya juga kelihatan bergerak-gerak seakan sedang membaca bacaan ayat dalam solat. Pandainya Maryam, kecil-kescil dahpandai nak belajar sembahyang yer.

Fizo kelihatan supportive dan pandai melayan Maryam yang ingin belajar solat. Fizo memuji anaknya itu dan turut terhibur dengan gelag4t Maryam yang kelihatan begitu kusyuk bersembahyang walaupun hanya satu rakaat. Alahai Maryam, part kata ‘hello daddy’ masa dalam solat tu kelakar lah pulak yer.

Jom kita ikuti perkongsian video di bawah :

Ramai peminat yang memberi tanda suka dengan perkongsian tersebut dan memuji Maryam adalah seorang kanak-kanak yang bijak. Peminat juga mendoakan kebaikan untuk Maryam supaya menjadi anak yang solehah. Antara komen-komen :

“ Cik yam pandai solat 1 rakaat.. Alololo comey dia.. Telekung Mommy tu ye cik yam pkai.. So cuteee.. Besarnya telekung mariam.. Kemah abe jo.. Hello daddy.. ”

“ Comeinyer.. Lembutnyaa yam.. Jadi anak yg sholeha.. Maryam anak Yang baik Soleh soleha Amin.. Kita nak bagi something kt cikyam.. anak daddy nak solat.. eee comelah yam.. ”

Amboi, besar betul telekung Maryam yer. Apapun Maryam tetap nampak bersemangat untuk menunaikan solat. Pujian harus diberikan untuk Maryam yang sedari kecil telah dididik untuk menunaikan solat.

Suka betul Maryam apabila dapat belajar solat di hadapan daddynya. Siap aminkan doa cakap I love you lagi buat Fizo di akhir video. Apapun kami di Berita Kopak mendoakan semoga Maryam sentiasa sihat membesar menjadi anak yang baik buat ibu bapa serta menjadi kebanggaan mama dan daddy. Aminn..

Silakan SHARE..

Sumber: IG fizoomar

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..