“ Comelnya Ara, cantiknya mata. Ger4m sungguh tengok.. ” – Netizen

Bella Astilah Kongsi Gambar Terbaru Anaknya, Ara Adreanna Berbaju Merah Menyal4. Alololo Comelnya Ara, Siap Bergaya Dengan Handbag Warna Sedondon Lagi !!

Bella Astillah seorang selebriti dan juga merupakan isteri kepada pelakon dan penyanyi anak kelahiran Singapura, Aliff Aziz. Sepanjang mendirikan rumahtangga, Bella dan Alif dikurniakan dua orang anak yang comel bernama Ayden Adrean dan Ara Adreanna.

Mengintai ke akaun Instagram Bella, telah dimuatnaik beberapa perkongsian gambar Ara mencur1 perhatian peminat. Ara kelihatan comel mengenakan gaun merah dan reben rambut di kepalanya. Pandai Bella padankan warna baju dan beg tangan yang sama untuk Ara kelihatan comel.

Ara nampak bergaya dengan satu beg tangan cantik di sisinya. Menerusi perkongsian kedua, Ara kelihatan seronok sahaja bermain dan memegang rantai tali beg tangan itu. Pastinya, kanak-kanak seperti Ara suka dan teruja apabila melihat atau mendapat benda yang cantik.

Beg tangan itu berjaya mencur1 perhatian Ara kerana bebola matanya terlalu fokus memandang apa yang dipegang di tangannya. Selain itu, Bella juga sering memuatnaik gambar anaknya memakai pelbagai baju bayi yang menarik untuk perkongsian peminat-peminatnya di Instagram.

Jom ikuti perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Ramai yang suka melihat Ara bersiap lawa kerana si kecil ini kelihatan cantik dan comel. Mata Ara yang bulat berwarna hitam itu turut mencur1 tumpuan peminat. Antara komen-komen netizen :

“ Halahhh3 cute sngt ni..  Arghhhh cutenyeee.. Comelnya ara.. Cantiknyaaa mataaa.. ger4m sguh tgok.. bulatnya mata.. Adorable Ara.. ”

“ So cute baby.. shomell nyeee diaaa.. Jommm.. Ara.. hahaha carefull gi melancong bawak beg tangan cantik tu.. Ara so cute and comelll.. ”

“ Mata nya macam pakai lens.. Ger4mnya.. So cute beautiful eyes pretty little princess Araadreanna.. Ara merah menyal4.. comelnyaaa.. ”

“ Muka mummy comel.. mengad4 yer budak ni, gig1t pipi bam b4m dia baru tau.. ger4m tgk dia ni gebu semacam ni.. Alahaiii omeillnya ikut muka mommy dia lah.. ”

“ Allah.. cutenya diaaaa.. ger4mmm.. Cute nya.. sedondon bj dgn handbag ye.. ger4m nya tengok nk je gom0l2.. Comel nya.. Sht sll Ara.. Mata dia tuuu.. ”

Tulis Bella, Ara sudah bersiap cantik dan tidak sabar untuk untuk melancong. Pasti Ara teruja mahu keluar jalan-jalan memandangkan aktiviti pelancongan di negara ini sudah mula dibenarkan mengikut syarat yang ditetapkan menggunakan agensi pelancongan yang berdaftar dengan MOTAC.

Ara sememangnya diminati ramai dan sentiasa kelihatan comel seperti mummynya di laman sosial. Sekali pandang, air muka Ara mewarisi raut wajah Bella. Semoga Ara membesar dengan sihat dan menjadi anak yang baik buat mummy dan daddy.

Silakan SHARE..

Sumber: IG bellaastillah

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..