” Comelnya baby Iris bila senyum , banyak muka daddy.. ” – Netizen

Wajah Terbaru Anak Kedua Mia Ahmad Dan Izham Tarmizi, Iris. Wah Iris, Memang Sebijik ‘Phot0stat’ Muka Daddy Lah Iris Ni. Sama Sangat !!

Tanggal 19 Jun tahun lalu, pelakon jelita Mia Ahmad telahpun selamat melahirkan cahayamata keduanya iaitu seorang bayi perempuan. Menamakan bayi ini sebagai Iris, nama itu cukup pendek dan mudah diingati oleh semua.

Mia yang kini banyak menumpukan perhatian kepada keluarga dapat diikuti perkembangannya di laman media sosialnya sahaja. Penampilan Mia yang kini suka mengenakan tudung labuh juga mendapat pujian dan perhatian daripada peminat.

Meninjau akaun Instagram Sayf Issa iaitu akaun Instagram anak sulung Mia, telah dikongsikan beberapa keping gambar terkini puterinya, Iris. Iris yang kini sudahpun berusia 9 bulan ini nampak sihat dan ceria.

Dengan headband reben di kepalanya, Iris terlihat chubby sekali. Matanya yang bulat dan bulu mata yang panjang serta senyuman Iris nampak tidak ubah seperti daddynya, Izham Tarmizi. Ini memang betul-betul anak ayah, copy paste sungguh.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Wajah Iris ini memang terlihat seperti Izham dan peminat juga memuji wajah comel Iris. Antara komen-komen yang dapat dikongsikan :

” Renyeh apa tu syg auntie ni comey ger4m nya, pipi pau. Makin comelnya Iris.. “

” Aloo comeyynya, manisnya baby iris senyum, ger4m pipi tu la. So cute.. “

” Comelnya baby Iris bila senyum , banyak muka daddy. sayf issa banyak muka mommy.. “

” Pandai senyumlah iris ni macam m0mmy dia.. Ger4m molek tengok pipi. Iris muka daddy sangat.. “

” Comel betul iris sayang iris. Pipi pau tu ger4mnya, temb4m. eeee pipi tu cub1t sat gi ha.. “

Membesar dengan sihat Iris sama seperti abangnya, Issa ketika bayi dahulu. Cuma bezanya Issa terlihat lebih mirip dengan Mia, manakala Iris lebih menjurus ke arah daddynya. Senyuman dengan gaya mata tu membuatkan Iris nampak comel dan nak4l.

Pandai Iris bermain mimik muka dan siap mengangkat kening lagi. Ada bakat suka posing macam mummy si kecil ini. Apa pun, semoga puteri Mia dan Izham ini membesar dengan sihat selalu, menjadi anak solehah dan penghibur hati keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sayf Issa, IG Mia Ahmad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..