” Handsome boy, ger4mnya.. ” – Netizen

Video Terkini Anak Zamarul Hisham, Kayden Haiqal Yang Sedang Bermain. Wah Kayden, Makin Besar Makin Comel. Mim1k Muka Kedua Last Tu Comel Sangat !!

Dilahirkan pada September tahun lalu, anak ketiga kepada pasangan pelakon Zamarul Hisham dan Diana Rafar ini dinamakan sebagai Kayden Haiqal. Mengimbas kembali waktu Kayden dilahirkan, Zamarul insan paling gembira kerana diberi rezeki anak lagi di kala usianya sudah lewat 40an.

Sepertimana selebriti lain, pasangan ini turut membuka akaun sosial untuk Kayden. Hasil tinjauan kami di Instagram Kayden Haiqal, telah dimuatnaik beberapa video dan gambar terbaru Kayden ketika di rumah.

Kayden yang sudah berusia 6 bulan ini diletakkan di dalam baby walker. Kelihatan sama suara kakaknya, Kayla Reysha yang sedang berdiri di samping Kayden. Kayla yang ketawa melihat adiknya ini disambut dengan ketawa juga oleh Kayden.

Sudah pandai hendak bermain dan bergurau Kayden sekarang. Bukan main lagi dig0yangkan kaki dan tangannya sehinggakan ditegur Diana. Hai la anak, jangan sampai terbal1k walker sudah. Muka exc1ted Kayden tu, kakak Kayla pun suka melihatnya.

Jom tonton video di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya..)

Gelagat Kayden yang riang bermain itu mendapat respon daripada peminat. Senyum tu manis sahaja dan cepat terhibur juga si Kayden ini. Dapat dilihat di dalam ruangan komen IG tersebut, peminat turut memuji dan ger4m melihat wajah dan telatah Kayden yang sungguh comel.

Bayi di usia seperti Kayden ini sedang mempelajari segala yang terlihat di sekelilingnya. Waktu membesar yang pasti membuatkan sang ibu tersenyum melihat telatah si kecil. Kayden pun nampak l1gat dan aktif sahaja berada di dalam baby walker nya itu.

Beberapa bulan lagi, tentu Kayden akan belajar untuk bangun dan berjalan. Kalau sudah dapat kaki, tak duduk diamlah Kayden nanti. Apa pun, semoga Kayden membesar dengan sihat selalu dan menjadi anak yang soleh untuk kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Kayden Haiqal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..