” Happy 2nd birthday to my last born child, Aalisa Belle Izette.. ” – Datin Zizie Izette

Datin Zizie Izette Kongsi Video Dan Gambar Sekitar Sambutan Hari Lahir Anaknya, Aalisa Belle Izette. Alololo Comel Betul Cica Bella Dengan Costume Kucing Tu !!

Sudah menjadi kebiasaan sekarang menyambut ulang tahun kelahiran merupakan aktiviti bermakna untuk kenangan kepada anak-anak. Tidak kira sambutan diraikan dalam suasana yang mewah ataupun sederhana, memori ini pastinya memberi imp4k kepada perkembangan anak.

Terbaru, meninjau ke ruangan Instagram selebriti Datin Zizie Izette, beberapa perkongsian gambar dan video ketika meraikan sambutan birthday anaknya, Aalisa Belle Izette telah dimuatnaik. Dalam video itu, jelas suasana kemeriahan sambutan di majlis tersebut.

Bertemakan costume haiwan, setiap daripada mereka mempunyai pakaian yang tersendiri. Bukan sahaja Aalisa yang kelihatan comel dengan baju kucingnya tetapi anak-anak kecil yang lain juga kelihatan happy meraikannya bersama-sama.

Meskipun baru sahaja memasuki usia 2 tahun, puteri Datin Zizie Izzete ini tidak kek0k berada di hadapan kamera. Tanpa disuruh, Aalisa sendiri melemp4rkan senyuman kepada jurukamera ketika mengambil gambarnya.

Jom ikuti perkongsian video di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya.. )

Meninjau di ruangan komen juga, netizen mengucapkan happy birthday kepada Aalisa dan turut memuji Datin Zizie cantik. Antara komen-komen netizen :

” Are u sure its your last born.. happy birthday cicha bell.. Cantiknya Chicha.. Happy birthday sweetheart.. “

” Happy birthday.. Halah halahh nomeyyynyaa cica belle ni.. Already G0rgeous birthday girl.. tetap cantik.. “

” Happy birthday cutie chica.. happy birthdayy cicaaaa comell.. Sure last hahah.. Happy birthday cica belle.. Happy Birthday Aalisa Belle Izette.. “

” Ya Allah semua nya comelll.. ad0hh.. Happy Birthday Aalisa.. Happy birthday Cica Belle.. Cantiknya datin.. “

” Happy Birthday Cica.. same date dgn Puteri Bongsu saya today.. Alhamdulilah she turns up 8yrs old.. “

Tidak cukup dengan itu, Aalisa juga kelihatan begitu teruja sambil melompat kegirangan ketika bermain. Dirinya juga tampak tenang ketika jurusolek membuat lukisan di mukanya. Alahai pandai dan comel sangat Aalisa ni.

Pastinya majlis ini menjadi antara momen yang indah untuk dikenang oleh Datin Zizie dan keluarga. Apa-apa pun kami di Berita Kopak ingin mengucapkan selamat hari lahir buat Aalisa dan semoga berjaya di dunia dan akh1rat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG zizieizette

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..