” Wah stylo eh Che Salmah. Cantik, looks young and g0rgeous.. ” – Netizen

Kongsi Gambar Photosho0t Terbaru, Penampilan Didie Alias Jadi Tumpuan Peminat. Amboi Amboi Che Salmah, Bukan Main Lagi. Rambut Tu, V0gue The Vass Sungguh !!

Didie Alias antara pelakon senior yang sudah lama mewarnai dunia seni lakonan tanahair. Sudah pelbagai watak dibawakan Didie dan drama terkininya yang sudahpun berakh1r siarannya iaitu Takdir Yang Tertulis dan Didie memegang watak sebagai Che Salmah.

Meninjau akaun Instagram Didie Alias, telah dikongsikan sekeping gambar photosho0t Didie untuk program hiburan, Famili Duo yang ditayangkan di saluran TV3 setiap Ahad jam 9 malam. Didie bertindak sebagai m0nster juri bagi program ini.

Kelihatan dalam gambar ini, Didie mengenakan baju dan seluar yang menggabungkan warna kuning dan hitam. Dengan rambut kerinting panjang yang mengurai dan berwarna itu, penampilan Didie nampak berbeza.

Didie yang berhidung mancung ini sememangnya mempunyai wajah yang cantik. Walaupun usianya sudahpun lewat 40an, Didie tetap kelihatan bertenaga. Sudah seperti gaya supermodel pun ada bila Didie photosho0t dengan gaya sebegini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Penampilan dan fesyen yang digayakan Didie ini meraih perhatian peminat. Yang belum move on dengan watak Che Salmah juga memuji dan menyakat Didie. Antara komen-komen mereka :

” Great, you look like French model sis.. ” – Edika Yusof

” Wow She Beyonce. Vass betul, tak rindu fruit son ka haha.. Amboi sejak jadi CEO ni , lain machiamm eh fasyen fasyen Che Salmah ni.. “

” Wah stylo eh cik salmah cantik cantik. Che salmah dh glow up la. power ler lakonan Che Salmah.. “

” Cik salmah what happened to ur hair. Wow lady gaga,  pinjam rambut. Tak pernah tak vogue. Cantik, Looks young and g0rgeous.. “

” Hye che salmah nenek f1raun, wow looks so stylish and h0t.. che salmah ya bergaya bukan main, kal4h kita 2 oii haha.. “

” Amboi Che salmah, oiii makcikkk ni kn aii ger4m pulak. rindu pulak ke Che Salmah. Nak TYT2 please.. “

Nampak bergaya sungguh Didie dengan rambut ala Beyonce nya itu. Sesekali bergaya begini, nampak lebih muda. Semoga Didie sentiasa success dalam kerjaya lakonannya dan sentiasa menghiburkan peminat dengan bakatnya itu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Didie Alias

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..