” Tak tahu bila Ziela nikah semula.. ” – Netizen

Dato’ Ziela Jalil Kongsi Gambar, Video Dan Ucapan Sempena Ulang Tahun Perkahwinan Yang Kedua Dengan Datuk Syed Osman Al Habshee Syed Omar. Cantik Sangat Ziela, Senyuman Sentiasa Menawan !!

Ulang tahun perkahwinan merupakan hari penting dan terindah buat setiap pasangan yang berkahwin. Begitu juga dengan penerbit Datuk Ziela Jalil yang menyambut ulang tahun perkahwinan yang kedua bersama dengan Datuk Syed Osman Al Habshee Syed Omar pada hari semalam bersamaan 17 Februari 2020.

Tarikh ulangtahun perkahwinan akan dinantikan setiap tahun untuk diraikan bersama pasangan yang kita cintai. Meninjau ke laman Instagram milik Ziela, telah dikongsikan gambar Ziela yang mengenakan baju dan tudung berwarna biru muda bersama dengan sejambak bunga mawar merah yang dihias cantik.

Selain itu, terdapat juga kek sempena meraikan ulang tahun perkahwinannya yang keduanya itu. Ziela pasti teruja dan berbunga-bunga hati serta terharu kegembiraan menerima jambangan bunga mawar merah beserta kek sempena ulang tahun perkahwinannya itu.

Menerusi kapsyen tulisannya, Ziela mengucapkan terima kasih atas ucapan, doa dan kasih sayang yang ditunjukkan oleh peminat, rakan-rakan yang menyayangi dirinya. Ziela berharap doa yang baik yang dititipkan kepadanya akan berbalik kepada semuanya. Selain itu, Ziela turut mengucapkan terima kasih kepada mereka yang merealisasikan hari ulang tahun perkahwinan menjadi lebih istimewa.

Jom ikuti perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya.. )

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata peminatnya mengucapkan selamat ulang tahun perkahwinan buat Ziela dan Syed Osman. Selain itu juga memuji kecantikan Ziela yang tidak pudar dan mendoakan agar perkahwinannya ini akan berkekalan sehingga ke Jannah. Antara komen-komen yang dit1nggalkan:

” Tahniah kak.. Sweetnya.. Happy Anniversary Dato Ziela.. semoga bahtera yg dibina berkekalan hingga ke jannah.. cantiknya kek dan bunga ros.. “

” You are so lucky kak ziela.. Happy anniversary mu favorite artis.. smoga panjang umur murah rezeki.. Alhamdulillah. Congratulation Dato.. cantik sangat.. senyuman sentiasa menawan.. “

” Ahamdullilah.. may Allah continue to bless you dear sis with happiness.. good health.. prosperity and always under the guidance of Allah and bless you with all the finest things in life and hereafter.. “

” Happy Anniversary dear Dato.. Because both of you the world knows true and love exist.. Keep this beliefs.. alive and cherish one another.. “

” Happy 2nd Anniversary Sis yg cantik zielajalil.. Semoga Allah merahmati kalian.. Masha Allah.. Tabarakallah.. cantiknya Dato Ziela.. “

” Happy belated 2nd Anv to you both Dato.. Semoga bahagia berdua hingga ke jannah Aamiin2.. you look so sweet wz this dress.. cantek sangat.. “

” Tak tahu bila ziela nikah semula.. apapun happy anniversary.. lawanya sis.. Alhamdulilah tump4ng gembira.. tahniah kak Ziela.. senyum selalu.. sayang sangat.. ” 

” Happy anniversary my dear sista Dato ziela jalil dan suami.. semoga berbahagia selalu dan cinta mekar hingga ke syurga dan dirahmati Allah SWT..

Kami di Berita Kopak juga ingin mengucapkan selamat ulang tahun perkahwinan yang kedua buat Ziela dan suami. Semoga ik4tan kasih sayang yang terjalin dan bahtera yang dibina akan berkekalan hingga ke Jannah. Semoga Allah merahmati kalian berdua. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ziela Jalil

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..