” Sayu tengok video mak Puan Sri lambai tu, mesti dia pun terasa sed1h.. ” – Netizen

Video Puan Sri Normala Samsudin Terp4ksa Berp1sah Dengan Ibunya Buat Ramai Warganet Tersentuh. Part Masa Ibu Lambai Masa Puan Sri Normala Mahu Pulang Tu Paling Seb4k !!

Meninjau di akaun Instagram milik Puan Sri Normala Samsudin telah berkongsi cerita dan video dimana dirinya telah pulang ke kampung halaman melawat ibu tercinta. Namun perkongsian oleh Puan Sri Normala itu telah merunt0n jiwa bagi yang menonton.

Tulis Puan Sri Normala pada postingnya, dia sudah lama tidak bersalaman dan mendakap ibunya ketika pulang menziarahi ibunya. Malah ujar Puan Sri Normala lagi, dia tidak mahu menjadi penyebab sekiranya terjadi apa-apa yang tidak diingini berlaku memandangkan ibunya baru keluar h0spital.

Selain itu, Puan Sri Normala juga turut melakuan ujian sw4b bagi menyakinkan dirinya dalam keadaan yang baik sebelum pulang bertemu ibu tercinta meskipun dirinya tidak mendekati ibunya kerana mahu ibunya itu sentiasa dalam keadaan sihat.

Bagi Puan Sri Normala sudah memadai dapat melihat, mendengar suara ibunya itu untuk mengh1langkan rindu. Turut dikongsikan Normala video ketika ibunya sedang melambai tangan ketika Puan Sri Normala dan suaminya mahu pulang.

Ikuti perkongsian Normala di bawah ini :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya.. )

Di ruangan komen, ramai yang tersent0h menonton perkongsian video oleh Puan Sri Normala dan turut berkongsi luahan rindu kepada keluarga masing-masing yang sudah lama tidak bertemu. Antara komen-komen netizen adalah :

” Allah saya faham perasaannya mcm mana ada mak dpt tgk sahaja tk boleh sentuh / pel0k / salam… sebab saya fr0ntliner.. “

” Seb4k lihat Makcik, mesti rindu tak peluk c1um anak-anak kan, semoga Puan Sri kuat ya.. “

” Teringat lambaian tangan arw4h mak saya, klau anak2 balik mesti berdiri dpn pintu sampai ilang kelibat kheta suma.. “

” Tengok makcik, rindunya keluarga di kampung, saya memang dah lama tak balik, lagi-lagi dgn keadaan sekarang.. “

” Semoga mak ayh kita di kampung sentiasa sihat memandangkan keadaan sekrang yang begitu mer1saukan, rindunya balik kampung.. “

” Alhamdulillah, beruntung puan dapat jga balik, dapat tatap wajah wlpn dak dapat pegang, smga ibu puan sihat selalu.. “

” Sayu tengok video mak Puan Sri lambai tu, mesti dia pun terasa sed1h dan rindu nak pel0k anak-anak.. “

Alahai memang sayu tengok perkongsian video oleh Normala ni, moga-moga keadaan ini akan kembali pulih seperti sedia kala. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mendoakan semoga ibu Puan Sri Normala sentiasa sihat selalu. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Normala Samsudin

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..