” Nak tanya ni kek untuk Bujibu ke Hairul, haha.. ” – Dazrin

Hanis Zalikha Kongsi Gambar Terkini Kucing Kesayangannya, Bujibu Chempel Bersama Kek Harijadi. Wah Sudah Besar Abang Long Jibu, Boleh Daftar Masuk Sekolah Ni. Kek Pun Lain Macam Je !!

Bagi pencinta kucing, nama kucing peliharaan Hairul Azreen dan Hanis Zalikha bernama Bujibu Chempel tidak asing lagi. Bujibu yang dari baka British Short Hair ini sudah mula dijaga sejak berusia setahun lagi.

Aksi Bujibu sememangnya sering mencur1 perhatian peminat dan tidak hairanlah akaun sosial Instagram Bujibu sudahpun diikuti lebih dari sejuta peminat. Meninjau akaun Instagram Hanis Zalikha, telah dikongsikan sekeping gambar terkini Bujibu bersama sepinggan potongan kek.

Pada kek tersebut telah diletakkan nombor 6 untuk menunjukkan ini adalah ulangtahun Bujibu yang ke 6 tahun. Jika tahun lalu, Bujibu menyambut hari lahirnya dengan kek berwarna coklat yang diletakkan gambarnya di tengah kek. Untuk tahun ini, kek batik menjadi pilihan Hanis.

Dengan lidah yang nampak sedikit terkelu4r, Jibu seperti biasa dengan muka gar4ngnya. Cepat masa berlalu, sudah semakin tua Bujibu. Tidak hanya menjadi kesayangan Hairul dan Hanis, Bujibu juga peneman setia Yusuf dan Alisa.

Jom baca perkongsian di bawah :

Wajah Jibu sekarang tidak lagi terlihat gem0k seperti sebelum ini. Peminat juga mengusik Hanis kerana kek batik yang disediakan untuk Bujibu itu. Antara komen-komen yang dapat kami kongsikan :

” MasyaAllah first time nampak sipi-sipi muka terharu.. ” – Diana Danielle

” Masya Allah dah 6 years dah? Happy birthday bujibu chempel tp nk tanya ni kek untuk bujibu ker hairul azreen ? haha.. ” – Dazrin

” Yeahh Anak sulung dh besar, tahun depan dah darjah 1.. hahaha boleh class online sama dengan Yusuf la.. “

” Happy birthday Bujibu, sihat selalu amin. Dah boleh hantar pra sekolah belajar online ni haha. Ee Jibu dah tua lah, senyum sikit.. “

” Happy birthday Bujibu.. Dah besar dah bujibu, pandai dah makan kek batik. Cutenya lahaiii muka tu mengg0da betul.. “

” Wah tahun depan dah darjah satu lah Jibu. Comel je Jibu, kucing makan tak kek batik haha. Macamana Bujibu nak makan tu.. “

” Tua dah bijibu, tapi masih awet muda. Jibu macam jel1r lidah je tu hehe. pibedayyy bujibu melll.. “

” Alhamdulillah muka dia tak macam sblmĀ² ni. Happy 6th besday Bujibu. Comel kek dia, muke cam tak puas hati je tu.. “

Special sangat kek birthday Bujibu tahun ini tapi gayanya seperti kek favourite Hairul ni. Semoga Bujibu sentiasa sihat dan menjadi teman merangkap abang Long yang baik untuk Yusuf dan Alisa. Selamat hari lahir Jibu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hanis Zalikha, IG Bujibu Chempel

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..