” Sopannya tidur, comel je tidur macam tu.. ” – Netizen

Fazura Kongsi Kisah Dan Gambar Thr0wback Nur Fatima Aisya Ketika Berusia Sebulan. Baik Sangat Fatima Ini, Gaya Tidur Pun Bukan Main Lagi. Amboi Kaki Dia !! 

Pejam celik sudah semakin membesar si kecil bernama Nur Fatima Aisya ini. Kelahirannya dinanti-nantikan Fazura dan Fattah Amin serta seluruh peminat setia pasangan tersebut teruja untuk melihat wajah Fatima. Tahun baru 2021 menjadi tarikh istimewa untuk peminat setia mereka apabila wajah Fatima ditayangkan kepada umum.

Hasil tinjauan kami di Instagram Fattzuralovelife iaitu akaun yang dibuka khas oleh Fazura untuk peminat melihat perkembangan mereka sekeluarga, Fazura telah bercerita mengenai perang4i Fatima ketika di usia sebulan.

Kata Fazura di kapsyennya, Fatima tertidur sendiri ketika sedang bermain-main. Kelihatan wajah Fatima yang sedang lena tidur dalam posisi mengiring. Melihat badannya itu, walaupun sebulan nampak begitu m0ntel dan panjang badannya. Rambutnya pada waktu itu juga kembali tumbuh setelah dicuk0r ketika berusia 7 hari.

Fatima memang nampak agak tinggi dan Fazura sendiri mengakui anaknya ini mewarisi baka tinggi daripada Fattah. Pelapik getah bayi yang berada di bawah badan Fatima juga nampak sama paras ketinggiannya dengan Fatima. Gaya tidur Fatima itu nampak begitu comel dan cute sangat.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian ini mendapat perhatian ramai peminat sehingga mencapai lebih 30 ribu tanda suka. Komen-komen yang dit1nggalkan peminat juga banyak yang suka dan memuji kecomelan Fatima ini. Antara komen-komen mereka :

” Cute Fatima, Masya Allah baiknya dia.. senang je tidor. b4mb4m dan cute, seket0l. you shoo cutie pie tau.. “

” Nnt share la lagi ig story/gambar fatima hehe. Nanti tau2 je dia dah besar, we all nak tgk baby fatima.. “

” Fatima still a small baby, tp sbb ikut daddy tinggi, nmpk fatima lebih besar dr baby sebaya dia. b4m b4m dia. comel nau.. “

” Setuju dia tinggi ni, comel je gengg4m tangan tu. Me love you so much tau. sayang Fatima comel , adorable like marshmallow.. “

” Pjg betol fatima ni..ikut daddy tggi. Toddler time is the best time Faz. Tggu time fatima merangk4k then jalan² jat0h. so ger4mm.. How time flies.. “

” Alahai comel je tido b4mba4m ni. how cute she is, ease her mommy sleep by herself. Ger4m tengok peha dia tu so gebu.. “

” Tall baby, ni bila besar leh jadi model. fatima jgn cepat besar lagi. Tak puas tau tengok fatima baby baby, sopannya tidur comel je tido mengiring camtu.. “

Melihat anak membesar memang saat yang paling membahagiakan untuk ibu dan bapa. Kenangan yang tidak akan berulang dan pastinya Fazura juga menikmati kebahagiaan ini. Semoga Fatima membesar dengan sempurna dan menjadi anak yang berguna untuk daddy dan mommy nya ini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzuralovelife

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..