” Mata cantik, rambut cantik, muka manis dan suara lembut… ” – Netizen

Gambar Dan Video Sekitar Sambutan Hari Lahir Anak Faezah Elai, Dealova. Amboi, Cantik Sangat Anak Dar4 Faezah Elai Ni !!

Memiliki dar4h keturunan Punjab dan Thailand, tidak hairanlah pelakon Faezah Elai memiliki wajah yang cantik. Dia yang bergelar ibu kepada dua orang cahaya mata perempuan tetap kekal cantik seperti anak d4ra dengan imej yang sopan.

Baru-baru ini, pelakon Faezah Elai telah menyambut hari lahir anak sulungnya, Dealova Heyrinna yang ke 8 tahun. Menerusi akaun Instagram, Faezah telah berkongsi gambar dan video ketika sambutan hari lahir anaknya yang jat0h pada 7 Februari.

Dealova turut merakamkan video ucapan terima kasih kepada semua yang memberi ucapan hari lahir dan yang mendoakannnya. Wajah Dealova telah mencur1 perhatian netizen kerana cantik seperti ibunya. Malah sekali imbas macam anak mat salleh.

Sambutan yang diadakan secara kecil-kecilan hanya bersama keluarga tetap nampak meriah. Mereka turut menyediakan aktiviti untuk anak-anak bergembira iaitu aktiviti mandi dan berenang di dalam kolam. Wah, memang seronok aktiviti sebegini.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk lihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian ini telah dihuj4ni dengan ucapan selamat hari lahir buat Dealova dan ramai memuji wajah cantik Dealova. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Dah besar dealova. Macam anak mat salleh la… You look exactly like your mom.. Pretty girl.. Happy birthday dear.. Minah salleh aih.. “

” Happy birthday.. Cantiknya dealova. Mata tu cantik sangat. Pretty girl. Kami cuba utk bercakap sprti dea,tapi kami gagal..awat sleng kami tak mcm dia.. “

” So pretty Dea. Lawa nya anak hampaaa… Happy birthday dea. Cantik anak mami ni . Lawa la mata dia.. “

” Hepi besday Dea n Sarah. Tq bg kek besday. Muka anak mak cik Faezah ni copy paste muka mak cik ke sebab comel sangat.. “

” Happy 8th birthday beuatiful Dealova n Sara. Hope u like decoration birthday party thema.tq again. Besaq nnt confirm ikut mak dia.. “

” Happy birthday Dea n Sara semoga dimurahkan rezeki dan sentiasa dlm peliharaan Serta lindungan Nya aamiin… cantik sungguh.. ” 

” Pretty Princess Dealova. Hope u enjoy the Unicorn water slide on your birthday. segak mcm mummy dia.. Mata cantik, rambut cantik, muka manis dan suara lembut. Sempurna.. “

Sekejap sungguh masa berlalu, sudah besar anak sulung Faezah dan semakin cantik. Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari lahir kepada Dealova. Semoga membesar menjadi anak yang solehah dan berjaya di dunia serta di akh1rat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Faezah Elai

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..