” Cantik macam mummy dia. Manis senyumannya.. ” – Netizen

Keith Foo Kongsi Gambar Terbaru Anaknya, Skylar Raymond Foo Mengenakan Baju Kaftan Kanak-Kanak. Comel Jer Tengok Pakai Kaftan Tu !!

Pelakon yang terkenal dengan drama Ariana Rose, Keith Foo mempunyai seorang anak perempuan yang diberi nama Skylar Raymond Foo yang kini telah berusia 3 tahun lebih. Keith sering kali memuat naik gambar dan video perkembangan anaknya itu di laman Instagram miliknya.

Meninjau ke laman Instagram milik Keith, Keith telah berkongsi beberapa keping gambar Skylar. Skylar kelihatan baru selesai mandi dengan membalut rambut dan kepalanya dengan tuala serta mengenakan baju kaftan kanak-kanak. Skylar yang mengenakan baju kaftan berwarna ungu lembut dengan rekaan corak awan, bintang dan haiwan unicorn nampak begitu comel sekali.

Skylar mempamerkan senyuman yang manis dan kelihatan berp0sing dengan meletakkan siku di bahagian pinggangnya apabila gambarnya diambil ala-ala seorang m0del cilik yang memperagakan pakaian. Gaya yang dipamerkan Skylar t1dak ubah seperti seorang superm0del.

Menerusi kapsyen pada posting tersebut, Keith menulis yang Skylar ingin mengikut gaya mummynya, Kim yang merupakan seorang stylist. Pengikut Keith memuji kecantikan wajah Skylar yang cantik mewarisi kecantikan Kim serta memiliki senyuman manis yang sama seperti Keith.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata pengikut mengatakan bahawa Skylar kelihatan sudah besar serta memuji kecomelan Skylar yang mengenakan baju kaftan. Kim turut dilihat meningg4lkan komen pada ruangan komen tersebut. Antara komen-komen yang dit1nggalkan:

” Umur bpe ank keith.. Comey.. The kaftan so pretty.. ur daughter so pretty.. can i know where to get those?.. Love this photo.. “

” Alahai anak dar4 ni.. Cute.. Sayang Sky.. Yes follow ur mommy pls.. Ur mom is super beautiful.. n ull be just like her.. “

” Like mother like daughter.. Manis senyumannya.. Cute la budak kecil ni.. Semakin comey dh dia.. Macam makcik makcik kesayangan aunty ni.. “

” Cantikk nya mcm mak dia.. 0mg kening so cantik baby girl.. Alahai cute nya pakai kaftan.. Love her kaftan.. Can speak malay ke.. “

” Cantiknya dia.. Bnyk ikot muke mak dia la.. Comel dia pakai kaftan.. She is so adorable…she has ur smile Keith.. “

” Amboi si kecik.. Comel la mak cik ni.. Cantik mcm mummy dia.. F4lling in love with you baby.. Dah besaq dah.. “

” Hello makcik.. Wash ur hair sendiri.. ¬†Knp tak pergi saloon.. Now can go dah.. Cantiknya.. Siapa Namanya.. Dah besa nya.. “

” We were twinning.. we always are.. ” – Kim Raymond

Mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Memang comel dan cantik Skylar. Nampaknya gaya Skylar ni memang mewarisi kecantikan dan ketampanan Keith dan Kim. Bukan sahaja cantik, Skylar juga pandai bergaya. Semoga Skylar membesar menjadi anak yang baik, cerdik dan bijak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Keith Foo

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..