” Bamb4mnya, muka mama sangat.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Muhammad Hayder Qhalish Yang Tersenyum Cur1 Tumpuan Netizen. Wah, Bulatnya Mata Anak Eyra Hazali Ni. Comel Betul !!

Setelah mendirikan rumah tangga bersama pemain bola negeri Johor, pelakon Eyra Hazali tidak lagi dilihat dalam lakonan di kaca TV. Eyra kini banyak meluangkan masa bersama keluarga terutama setelah menerima cahaya mata sulungnya, Muhammad Hayder Qhalish Muhammad Haziq.

Terbaru, hasil tinjauan di akaun Instagram Hayder, satu gambar telah dimuatnaik untuk perkongsian umum. Gambar tersebut memaparkan Hayder yang sedang duduk di atas kerusi bayi bewarna kelabu dengan senyuman yang pastinya memukau semua yang melihat.

Sebelum ini telah dikongsikan satu video yang memaparkan Eyra yang mendukung Hayder ketika mahu menunaikan solat. Hal ini kerana Eyra pada ketika itu yang bersendirian menguruskan anak mereka kerana suaminya, Haziq yang tiada di rumah atas tunt0tan kerja.

Video Hayder pastinya dinanti-nanti oleh peminatnya. Untuk info tambahan Hayder kini mempunyai akaun sendiri dengan jumlah pengikut yang mencecah 7 ribu lebih. Mummy dan daddynya juga sering kali di lihat gemar berkongsi video-video comel anak mereka.

Jom ikuti perkongsian gambar di bawah :

Perkongsian gambar Hyder ini berjaya mendapat tanda suka yang banyak. Ada juga yang turut memberikan pujian comel kepada Hayder :

” Comellnyaa.. Hayder comel.. comelnya awak ni.. Bamb4mnya.. Comella awk ni hayder.. Eeee geram comelnya awak ni Hayder.. eyyy comella hayder nii.. muka mama sangat.. Omo omo ottoke.. “

Sesiapa yang melihat wajah Hayder pastinya terpaut dengan riak wajahnya yang sama seperti mummy dan daddy. Kemana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi, sedikit sebanyak kecomelan Hayder pasti turun temurun daripada generasi mummy dan daddy.

Apa yang lebih menarik perhatian, mata dan pipi Hayder yang gebu dan tembam membuatkan ramai lagi yang ger4m. Sudah semakin besar Hayder, badan juga semakin berisi. Apa-apa pun semoga Hayder membesar menjadi anak yang selalu membahagiakan kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : hes.journal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan.