” Lawanya Kiah Pr0pa, cantik molek dah kurus.. ” – Netizen

Muatnaik Gambar Tanpa Solekan, Wajah Terbaru Kiah Pr0pa Raih Perhatian Ramai. Wah Bezanya, Muka Flawless Sangat Dan Dagu Semakin Runc1ng !!

Siti Rohkhaida Abdul Kalil atau dikenali sebagai Kiah Pr0pa merupakan seorang bekas personaliti TV. Kiah mempunyai trademarknya yang tersendiri iaitu bunyi ketawanya yang boleh membuatkan ramai terhibur selain gemar bercakap dalam loghat Perak.

Kiah kini sibuk dengan memberi tumpuan terhadap perniagaan kerepek yang dijalankannya dan sudah lama men1ngg4lkan dunia pengacaraan. Menerusi akaun Instagram, Kiah ada memuatnaik gambarnya memakai telekung dengan kapsyen ‘ feeling la jap acah-acah suci. ‘

Kiah yang sememangnya sudah berjaya menurunkan berat badannya sejak beberapa tahun lalu kini nampak semakin kurus. Wajahnya semakin runc1ng dan nampak makin cantik. Nampak makin muda pula Kiah kan dengan kulit wajah yang flawless.

Ada yang bertanyakan rahsia Kiah yang nampak semakin cantik. Walaupun tanpa solekan, wajah Kiah tetap nampak berseri. Perkongsiannya ini telah mendapat ratusan tontonan dan likes serta beberapa komen daripada para pengikut Instagramnya.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Rata-rata netizen memuji penampilan Kiah yang makin cantik dan berseri-seri. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Suci murni, sesuci lebaran. Cantikkkk… bersemut. sis kiah cmne nak kurus.. Lawanya Kiah Pr0pa. cantik moleh dah kurus..  “

” Cantik kome.  Apa acah2 pulak. Betul ler tu. Kiah bukan sebarang kiah skrg ni. Usahawan berjaya.. ssuci lebaran ke kak rock.. “

” Cer share sikit pakai apa kulit flawless? Jangan nak pr0pa jawab air wudhu ye Kiah. Lawo nye kiahpr0pa memang nmpk suci pun.. “

Sebenarnya bukan mudah untuk menurunkan berat badan. Kita perlu mempunyai motivasi yang tinggi, berdisiplin dan konsisten. Apabila sudah kurus selalunya seseorang itu akan automatik nampak cantik dan muda daripada sebelum ini.

Sekali pandang hampir tidak kenal bahawa itu adalah Kiah. Nampak berbeza daripada selalu apabila sesekali Kiah berp0sing sebegini. Sesuai sangat dengan kapsyen yang ditulis. Semoga Kiah Pr0pa terus berjaya dalam bidang perniagaan yang diceburinya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Kiah Pr0pa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..