” Seb4k pula aku baca Elena, tulusnya doa ko untuk Fahrin.. ” – Netizen

Elena Hani Eleas Muatnaik Gambar Serta Video Suaminya, Fahrin Ahmad Beserta Ucapan Buat Suami Tercinta. Alahai, Sweet Sangat Elena !!

Pelakon Fahrin Ahmad dan isteri, Elena Hani Eleas memang sudah tidak perlu diperkenalkan lagi. Pasangan ini telah mendirikan rumah tangga pada tahun 2015. Hasil perkongsian hidup mereka telah dikurniakan seorang cahaya mata lelaki yang diberi nama Khalifa Fahrel.

Hasil tinjauan di akaun Instagram milik Elena, telah dikongsikan gambar serta video Elena dan Fahrel menemani Fahrin ketika sh00ting. Terdapat juga gambar serta video yang memberi simbolik kepada peng0rbanan Fahrin sebagai ketua keluarga dan bapa kepada Fahrel.

Di ruangan kapsyen, Elena turut mengarang ucapan indah yang menyentuh hati dan ditujukan buat Fahrin. Kata-kata dalam ucapan tersebut ditulis buat menghargai usaha Fahrin yang banyak berk0rban demi kebahagian dirinya dan juga anak mereka.

Betapa bahagianya jika mempunyai pasangan yang saling memahami dan juga bert0lak ansur. Peminat turut seb4k membaca bait-bait ucapan Elena buat suami tercinta. Mereka juga turut gembira melihat kebahagian pasangan dua sejoli ini.

Jom ikuti perkongsian video dan gambar di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya.. )

Perkongsian Elena ini telah meraih perhatian peminat. Rata-rata mendoakan kebahagian buat pasangan ini. Antara komen-komen mereka adalah :

” Bahagia selalu ya kak amin, Happy family ever after, moga dalam rahmat Allah swt, Subhanallah… isteri ibu solehah insyaAllah.. “

” Happy family semoga sentiasa berada didalam rahmat Allah, Anyoo Sweet sgt. Semoga jodoh kakak & FA berkekalan sehingga ke jannah.. “

” Semoga bahagia till jannah suka follow dr dulu abaikan yg neg4tif, Amin ya rabbal alamin.. Sanah Helwah fahrinahmad_fa.. “

” Alhamdulillah..smg kak elenaeleas & abg fahrinahmad_fa sentiasa bahagia & happy sllu.. saling mlengkapi anyara 1 sama lain.. “

” Seb4k pulak aku baca Nina.. Allahuakhbar.. tulusnya doa ko untuk Fahrin.. One of the most handsome guy. In my era tht time Spa Q.. “

” Happy family.. semoga bahagia selalu.. sentiasa didlm rahmat Allah.. aminn.. “

Malah Fahrin juga turut membal4s ucapan isterinya itu dengan menyatakan segala apa yang dilakukannya adalah untukĀ  Elena dan buah hatinya, Fahrel.

Bertuahnya Fahrin kerana memiliki isteri supportive seperti Elena. Semestinya Fahrin akan melakukan yang terbaik buat isteri serta anaknya. Didoakan semoga Elena Dan Fahrin akan berbahagia dan hubungan ini berkekalan sampai bila-bila.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Elena Eleas

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..