” Ini Ali ke Ariana yer, sama muka macam muka daddy..” – Netizen

Shadila Halid Kongsi Gambar Suaminya, Alif Satar Dengan Anak Keduanya, Ariana Mecca Yang Mengenakan Kopiah Yang Sama. Memang C0py Paste Betul Wajah Ariana Dengan Alif !!

Shadila Halid isteri kepada penyanyi, pelakon dan pengacara Alif Satar sering berkongsi perkembangan mereka sekeluarga di dalam laman Instagram miliknya. Alif dan Shadila dikurniakan tiga orang cahaya mata yang diberi nama Alisha Anugerah, Ariana Mecca dan Muhammad Ali hasil perkongsian hidup bersama.

Meninjau ke laman Instagram milik Shadila, Shadila ada memuatnaik perbandingan gambar anak keduanya Ariana dan Alif yang mengenakan kopiah yang sama. Selain kopiah yang sama, baju yang dipakai oleh mereka juga berwarna yang sama iaitu berwarna kelabu.

Menerusi kapsyen pada posting tersebut, Shadila ada mengatakan Ariana merupakan anak daddy yang merujuk wajahnya yang saling t1dak tump4h seperti wajah Alif. Boleh dilihat sudut mata dan bentuk hidung Ariana sangat m1rip dengan Alif. Bak kata pepatah bagaimana acuan begitulah kuihnya.

Selain wajah Alif dan Ariana yang nampak sama, anak ketiga mereka Ali turut menjadi tumpuan netizen. Ada juga peminat yang menyangkakan gambar tersebut adalah Ali anak ketiga pasangan tersebut. Ada juga yang kel1ru samada yang mengenakan kopiah itu Ali atau Ariana.

Ikuti perkongsian di bawah :

Meninjau ke ruangan komen, ramai pengikut Shadila berasa kel1ru samada yang mengenakan kopiah tersebut Ariana atau Ali. Ada juga yang mengatakan Ariana sangat menyerupai wajah Ali dan juga daddynya, Alif. Antara komen-komen yang dit1nggalkan:

” Ni Ali ke Ariana?.. Hahahaha sama muka.. Why so cute Adeeq ?.. Masyaallah tabarakallah adek Ariana mirip sekali.. “

” Kalo Ali pakai ni memang kl0n habis.. Ali sebijik Arianna.. Ali ikut muka ariana la.. Adeeq c0py paste Alif.. “

” Ariana oh Ariana.. Sebijik daddy.. Err tang panj4ng akai tu pun ikut daddy ka?.. Be a good girl yeay Ariana.. “

” Comelnya ali.. Sejibik hihi.. mcm muka ddy.. Ingat kakak dia tadi.. Ali encem.. Sebijik ali.. Mulut u ikut saper Ali.. “

” Comelnya ali.. Comel la your son menjawab daddy dia.. Anak i ulang2 tgk video tu.. Bekali-kali ulang untie tgk.. “

” Sil4p org la plk.. Adeeq Alif versi girl.. Ya Allah Sebijik Bap4k Ko Adeeq.. “

Shadila juga turut memb4las komen salah seorang peminatnya mengatakan di dalam gambar tersebut adalah Ariana bukan Ali. Sebenarnya gambar tersebut diambil ketika Ariana masih kecil dan Ali belum dilahirkan lagi.

Orang tua-tua cakap kalau muka anak perempuan ada iras muka ayah, hubungan anak dan ayah akan lebih rapat dan akrab. Bukan sahaja raut wajah, perang4i anak juga akan mula menyerupai samaada ibu atau bapanya apabila mereka semakin membesar.

Sekali pandang memang sangat sama dan m1rip sekali wajah Alif dan Ariana. Semoga Ariana membesar dengan sihat, baik akhlak dan budi pekertinya selain menjadi anak yang solehah sebagai penyejuk mata dan penawar hati buat ibu bapanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shadila Halid, IG Alif Satar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..