” Cantik anak dar4, sebiji muka ayah dia.. ” – Netizen

Ainina Ahmad B Kongsi Gambar Bersama Anak Gadisnya, Nur Ariana Rahmat Yang Telah Meningkat Dewasa. Dah Besar Ariana, Muka Iras Betul Dengan Rahmat. Cantik !! 

Bagi pengikut akaun sosial pelakon Ainina Ahmad B, pastinya sering melihat perkongsian Ainina mengenai anak-anaknya. Anak-anak Ainina iaitu Nur Ariana Rahmat dan Nur Ara Elisha adalah anak daripada perkahwinan Ainina bersama bekas vokalis, Rahmat Mega.

Meninjau entri terkini di Instagram Ainina, telah dikongsikan sekeping gambar terkininya bersama Ariana dan Elisha. Ainina turut menulis di kapsyennya menyatakan dua orang anak perempuan yang cantik kesayangannya. Sering berkongsi kisah terutamanya berkenaan Elisha yang mengalami Prad4r W1lly S1ndr0me, gelagat si comel ini sering menghiburkan.

Ainina juga sehingga kini masih belum berjumpa pengganti dan gembira dengan kehidupannya bersama anak-anak. Sekalipun sudah membawa haluan sendiri, hubungan anak-anak Ainina bersama bekas suaminya masih berjalan dengan baik.

Sekitar Disember tahun lalu, Ainina pernah berkongsikan video Ariana dan Elisha menghubungi Rahmat menerusi vide0 call untuk mengucapkan selamat ulangtahun kepada daddynya itu. Melihat akan wajah Ariana memang saling tak tump4h dengan wajah Rahmat.

Jom baca perkongsian di bawah :

Semakin cantik anak dara Ainina ini dan perkongsian ini mendapat respon daripada peminatnya. Antara komen-komen mereka :

” Cantik anak dar4, semua sama cantek. si kakak tu sebiji muka ayah dia.. “

” Comel anak dar4 iras muka maknya.. muka maknya iras arw4h bapanya.. sweetie. Segak nah.. “

” Cantiknya tiga-tiga. Tak macam mommy dan anak. macam adik beradik je semua.. “

Mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi, wajah Ariana juga pasti sedikit sebanyak mewarisi dari wajah ibunya itu. Ainina sendiri walaupun sudah semakin berusia masih cantik dan bergaya. Untuk makluman,  Ariana kini bergelar pelajar di salah sebuah institusi pengajian dalam negara.

Memang nampak seiras sungguh wajah Ariana dengan daddynya ini dan bertambah cantik apabila dewasa. Apa pun, semoga Ariana berjaya dan cemerlang dalam pengajiannya, menjadi anak yang solehah dan sentiasa bahagia bersama keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ainina Ahmad B

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..