” Cute je tengok muka masing-masing, banyak kali ulang.. ” – Netizen

Perkongsian Video Gelagat Anak Saudara Nabil Mahir, Rayyan Dan Maya Yang Nak Pulang Cepat Dari Bercuti Cur1 Perhatian Peminat. Manjanya Rayyan Dan Maya. Mesti Rindu Sangat Pada Uncle Nabil Dan Auntie Ayda !!

Penyanyi dan pelakon terkenal Ayda Jebat baru sahaja mendirikan rumahtangga bersama pasangannya, Nabil Mahir pada 1 Januari yang lepas. Kedua mereka nampak bahagia melayari bahtera rumahtangga yang baru dibina dan masih lagi dalam mood honeymoon. 

Hasil perkongsian terbaru di akaun Instagram, Ayda ada berkongsi satu video anak saudara Nabil, Rayyan dan Maya yang meminta mereka pulang segera daripada percutian mereka. Rayyan yang memakai baju gambar sp1derman sangat petah bercakap dan begitu juga adiknya, Maya.

Gelagat mereka dua beradik ini buat peminat ger4m dan dalam waktu yang sama boleh dilihat yang mereka sangat manja dengan Uncle dan Auntie mereka.  Alahai, comel sangat dua beradik ini bercakap. Si adik pun ikut sahaja apa yang dicakapkan oleh abang.

Riak wajah mereka juga jelas menunjukkan yang mereka rindukan keberadaan Nabil dan Ayda. Betul-betul mesra hubungan mereka ini sehingga tidak boleh berenggang lama. Mesti seronok melayan telat4h anak saudara seperti Rayyan dan Maya ini.

Jom ikuti perkongsian video di bawah :

Perkongsian video gelagat comel dua beradik  ini membuatkan peminat terhibur dan ger4m dengan mereka. Antara komen-komen peminat adalah :

” Comelnya mereka, so cute rayyan n maya, Yg kecik tu comel mengikut je… Cute Rayyan ngan Maya ni.. “

” Diaorg tahu klu ada baby nnt uncle Bil ngan aunty Ayda sib0k layan baby je. Jgn main2.. nk nang1s dh tu.. comel.. “

” Comel nya…… anak buah rindu tuuu, Comelnya Rayyan dan maya, Come now or calm d0wn hahaha, Rambut tuu. Ee ger4mm.. “

” Hahahah amb0ii. Cutee 2 orgg niee tauu, cute comei… lagi2 yg belakang tu ikut jer ckp, Alahai comell.. “

” Cute je tgok muka memasing.. byk kali ulang… u need to come now.. si adik follow come down… skang pkp honeymoon kna l0ck d0wn laa.. “

” Shomelnyee… hahaha rambut tuhh, Yang belakang tu haha…..  comel je delay, Rayyan mcm muka girl-girl.. “

” Cuteness 0verl0ad, The kids are so cutee, comelnya anak buah nabilmahir dan aydajebat.. depa dah rindu tu.. “

Pasti ramai yang seronok melihat hubungan mesra antara Ayda dan anak saudara Nabil itu. Sudah pastinya Rayyan dan Maya sangat manja dengan ibu dan bapa saudara mereka. Diharapkan semoga Rayyan dan Maya membesar dengan sihat dan hubungan rapat mereka berkekalan selamanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ayda Jebat

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..