” Comelnya Ara Adreanna, muka macam Bentley Hammington.. ” – Netizen

Bella Astillah Kongsi Gambar Terbaru Anaknya, Ara Adreanna Yang Kini Sudah Berusia 6 Bulan. Alahai Comel Sungguh Ara Dengan Bunga Kat Kepala Tu, Dah Macam Anak Patung !!

Anak kedua pasangan Bella Astillah dan Aliff Aziz, Ara Adreanna sering mendapat perhatian peminat sejak dilahirkan pada 18 Julai tahun lalu. Ara kini berusia 6 bulan. Selain Ara, Bella dan Ariff juga mempunyai seorang anak lelaki yang bernama Mohamad Ayden Adrean.

Meninjau ke laman Instagram milik Bella, telah dikongsikan sekeping gambar Ara yang sedang berbar1ng di atas bantal berwarna pink. Ara yang memakai baju gaun berwarna putih merah berserta dengan sepit kepala berbentuk bunga berwarna putih kelihatan tersenyum manis.

Ara mempunyai sepasang mata yang bulat dan cantik, bulu mata yang lebat dan lentik serta hidung yang mancung menyerlahkan lagi kecomelan dirinya. Dengan pipi yang merah, bibir mungil dan senyuman yang tidak lekang dari bibirnya menambahkan lagi kecomelan wajahnya.

Wajahnya yang begitu comel memikat hati sesiapa yang memandang. Kecomelan wajah Ara menjadi perhatian ramai. Ramai yang berasa ger4m melihat Ara terutama matanya yang hitam dan bulat persis mengenakan celak. Posting tersebut berjaya meraih puluhan ribu tanda suka dan ratusan komen.

Jom baca perkongsian di bawah :

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata peminat teruja dan berasa ger4m melihat kecomelan wajah Ara yang cantik seperti anak patung. Ada juga yang mengatakan wajah Ara seperti Bentley Hammington. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

” Comelnya.. So cute.. Muka mommy.. Adrian muka Daddy.. Ger4m.. May Allah always bless you babygirl.. “

” Alololo tomey.. Ger4m acik.. Kutey baru tau.. Muka mcm Bently lah. Comelnye.. Cantik macam anak patung.. “

” Eee ger4m.. Muka macam bentley.. Awww masyaallah so shomel.. So cute baby bella.. She’s really look like iamaliffaziz.. “

” Amboiii bunga nya cutie pie .. Anduiii santik ne sumandak.. Masyaallah cantiknya.. Salam dari Indonesia kak.. “

” Eee cutenya my gosh kerigitan saya.. So pretty.. Alahaii asal cute sgt awok nie.. Bismillah.. Comei yer mcm ibu yer.. “

” Ya Allah comelnya.. Muka macam bentley.. Apa la comel sgt ni.. Mana beli bunga tu?.. Amboiii bunga nya.. So cute.. “

” Cantik mata ara.. segaknya.. Comel nya araadreanna.. Masyaallah cutenya.. Ehhh macam saya la cute dia .. “

Wajah Bentley Hammington yang dikatakan sama dengan Ara :

Memang comel wajah Ara terutama matanya yang bulat. Semoga Ara membesar menjadi anak yang menjadi penyejuk mata dan penawar hati kedua ibubapanya. Selain itu baik akhlak dan budi pekertinya serta menjadi anak yang solehah dan taat kepada perintah Allah. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bella Astillah, Bentley Hammington

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..