” Pandai dia cakap dengan kakak.. ” – Netizen

Video Anak Emma Maembong, Shariq Gabriel Bertemu Sepupunya Buat Ramai Ger4m. Alahai, Comelnya Dia Nak Bersemb4ng !!

Sejak bergelar seorang ibu, Emma Maembong dilihat gemar berkongsi perkembangan anaknya, Shariq Gabriel kepada para peminatnya. Emma yang sememangnya seorang yang sukakan kanak-kanak, pastinya sangat gembira kerana kini boleh melayan anak sendiri pula.

Meninjau ke akaun Instagram, video Gabriel bertemu dengan sepupunya, Puteri Elysia Rania telah dikongsikan. Elysia merupakan anak kepada Beby Maembong, iaitu kakak Emma. Elysia dilihat begitu ger4m melihat kecomelan Gabriel.

Elysia turut menyatakan Gabriel tetap nampak handsome walaupun kepalanya b0tak. Gabriel pula dilihat seperti hendak bersemb4ng apabila Elysia melihat mukanya. Elysia turut mengac4h Gabriel dengan permainan untuk bermain dengannya.

Video yang berdurasi 30 saat ini telah mendapat puluhan ribu tontonan dan kebanyakan komen memuji kecomelan Gabriel. Alahai, siapa tidak ger4m melihat Gabriel kan. Apa sahaja yang dikongsikan oleh Emma mengenai Gabriel pasti mendapat perhatian ramai.

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata netizen ger4m melihat kecomelan Gabriel yang seolah-olah hendak bersemb4ng. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Comel sgt sayang auntie ni. U msih botak tp u still hndsome and Cutee. comel sangat. pipi dia temb4m.. “

” Hello my handsome nephew. Awlolooo pandai dia cakap dengan kakak. Comel nye baby Shariq. Such a handsome little lad …. Ma Sya Allah ….. so much of Emma’s.. ” 

” Ya Allah hensemnye dia.. Haha my sister. Nampaknya sangat dia ger4m dengan gabriel. Alololo comelnya baby Shariq.. putih melep4k.. “

Untuk rekod, Gabriel dilahirkan pada November tahun lalu dan kini Gabriel hampir berusia 3 bulan. Sejak dia dilahirkan, Gabriel mula menjadi p0pular di media sosial kerana memiliki sepasang mata yang cantik. Manalah tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi kan.

Nampaknya kecil-kecil Gabriel sudah pandai hendak berkawan dah. Nanti apabila sudah besar bolehlah bermain bersama sepupunya yang ramai. Kami di Berita Kopak berharap semoga Shariq Gabriel membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Emma Maembong, Shariq Gabriel

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..