” Comel sangat Fatima, seindah namanya.. ” – Netizen

Gambar Anak Sulung Pasangan Fattah Amin Dan Nur Fazura, Nur Fatima Aisya Yang Lena Tidur Cur1 Tumpuan Ramai. Alahai Comelnya Fatima. Pipi Merah Dan Bulu Mata Lentik, Semakin Bamb4m Sekarang !!

Sejak memasuki tahun ini, pasangan selebriti Fattah Amin dan Nur Fazura sering berkongsi wajah puteri  kesayangannya iaitu Nur Fatima Aisya menerusi laman Instagram rasmi Fattzuralovelife. Laman Instagram itu berkongsi gambar dan video keluarga kecil mereka .

Meninjau ke laman Instagram Fattzuralovelife, telah dikongsikan sekeping gambar Fatima yang sedang nyenyak tidur. Fatima yang mengenakan romper berwarna pink kelihatan sangat lena tidurnya. Perkongsian gambar tersebut telah mendapat puluhan ribu likes dan ratusan komen.

Fatima kelihatan sangat comel sehingga mampu membuatkan pengikut Fattah dan Fazura teruja melihatnya. Ramai yang memuji wajah Fatima nampak comel walaupun ketika sedang tidur. Fatima yang mempunyai pipi yang gebu dan temb4m menambat hati mereka yang memandang wajahnya.

Sejak pertama kali diperkenalkan wajah Fatima, ramai yang teruja melihat wajah Fatima. Ramai yang berasa kagum dengan rupa paras Fatima yang dikatakan seiras dengan Fattah. Tidak kurang jua yang mengatakan bahawa wajah Fatima mix antara Fazura dan Fattah.

Ikuti perkongsian di bawah :

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata pengikut memuji  dan berasa ger4m melihat wajah Fatima yang sangat comel. Selain itu mendoakan kebaikan dan kesejahteraan untuk Fatima. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

” Salam Jumaat Barakah Fatima sayang.. Alolo Baby Fatima pinky pinky pipi dia ye.. Ger4m tguk bibir Fatima.. cute nya dia tido..  “

” Assalamualaikum Fatima.. lenanya tido diaa.. omey angat.. masyaAllah comelnya.. Pipi pau… gig1t satu kali.. Alolo signature pose baby fatima itu. hhee ger4m.. “

” Bestnyee bau baby.. Separuh ikut mummy separuh ikut daddy.. MasyaAllah comel sangat Fatima, seindah namanya.. “

” Salam Jumaat buat fattahaminz missfazura dan Nur Fatima Aisya, semoga kalian bertiga sentiasa diberkati dan dilindungi dalam rahmat Allah s.w.t. “

” MasyaAllah nak, so cute cantiknya.. semoga kamu bahagia terus bersama mommy and daddy ya nak.. jadi anak yg soleha fatima aisya love.. ”

” Tangan tu ketak2 nak pegi mana.. Tangan, pipi bamb4m.. So cute.. Lenanya tido..  comel sgt fatima tido.. Kefattahan sungguh ank ini.. lg2 tang hidung hehe.. “

” Fatima sayang apeni kening dah cantik kecik-kecik.. Ger4mnya comel baby fatima.. Fatima why sooo cute.. Sebiji muka ayah dia.. Sweet2.. “

Memang comel sangat wajah Fatima, mewarisi kecantikan Fazura dan kekacakan Fattah. Semoga Fatima membesar dengan penuh kasih sayang, mendapat keberkatan yang berterusan, seterusnya menjadi anak yg solehah, berakhlak dan menjadi kebanggaan kedua ibubapanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzuralovelife, Miss Fazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..