” Sama cantik dan sama padan, tahniah.. ” – Netizen

Puan Sri Normala Samsudin Kongsi Video Sekitar Majlis Persandingan Anaknya, Dr Ruhila Roslan. Cantiknya Dr Ruhila, Suami Pun Kacak. Bagaikan Pinang Dibel4h Dua !!

Siapa yang tidak mengenali Puan Sri Normala Samsudin, seorang pengacara tanah air dan juga pernah membintangi beberapa lakonan seperti Gerak Khas The M0vie II (2002) yang memperlihatkan bakatnya bukan sahaja dalam bidang pengacaraan malah juga lakonan.

Terbaru meninjau di ruangan Instagram Puan Sri Normala, satu video telah dikongsikan. Dalam suasana yang romantik, kelihatan anak perempuan Puan Sri Normala bersama suami yang sedang bersedia untuk masuk ke dewan majlis persandingan. Wah, berseri-seri je pasangan mempelai ini.

Pasangan pengantin mengenakan sepersalinan baju pengantin berwarna putih dan hitam. Kedua-duanya kelihatan sangat cantik dan bergaya. Wajah anak perempuannya, Dr Ruhila juga saling tidak tump4h seperti Puan Sri Normala. Senyuman tidak lekang di bibir. Manis sahaja wajah puterinya.

Apa yang lebih menarik perhatian walaupun majlis diadakan dengan secara tertutup dengan tetamu yang berjumlah 150 orang, kemeriahan dan suasana perkahwinan masih lagi terasa. Sepadan sangat pengantin dua sejoli ini, bagai pinang dibel4h dua.

Jom ikuti perkongsian video di bawah :

Perkongsian Puan Sri Normala ini mendapat banyak tanda suka. Peminat dan pengikut Puan Sri Normala juga memuji kecantikan dan mendoakan kebahagiaan anak perempuannya. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

” Aamin.. Aamin.. Yarabbalalami.. Sekalipun warna putih sinonim dengan pengantin namun ia tetap mencur1 pandangan dan nampak elegan.. InshaAllah… Semoga kita semua dilindungi Allah selalu.. Selamat pengantin baru “

” Allahuma ameen.. Aamiin Ya mujib.. Tingginya.. ruhilla.. sama cantik sama padan.. Tahniah… semoga bahagia hingga ke akhir hayat… Aamiin.. So lovely.. “

” Tahniah Majid dan isteri ikhlas bro Shah dan fmly Melb.. Normala bru kwin keh nih.. Aamiin Ya Rab.. “

Sudah nampak seperti barbie doll Dr. Ruhaila. Dengan busana dress yang berpakaian sopan, menutup aurat dan simple tetapi masih lagi menaikkan aura pengantinnya ketika di samping suami tercinta. Wah, memang menawan dan elegant sangat.

Puan Sri Normala pastinya sangat bahagia menerima kehadiran menantu baru yang boleh menjaga, membimbing dan menyayangi anaknya. Apa-apapun kami di Berita Kopak turut ingin mengucapkan selamat pengatin baru kepada pasangan mempelai dan semoga bahagia hingga ke syurga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG normalasamsudinofficial

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..