” Jom kita dengar cerita Diva AA dalam Ngopi Stail Mak Cun.. ” – Erma Fatima

Erma Fatima Kongsi Video Temubual Bersama Dengan Azwan Ali Dalam Program Ngopi Stail Mak Cun. Gelagat Erma Dan Azwan Buat Ramai Terhibur !!

Fatimah binti Rahmad Ali atau lebih dikenali sebagai Erma Fatima merupakan seorang pelakon, pengarah filem, penerbit dan penulis skrip Malaysia. Erma dikenali dan popular sebagai Mak Cun kerana karakter Mak Cun yang dilakonkan dalam drama Mak Cun.

Meninjau ke laman Instagram milik Erma, telah dikongs1kan daripada program bernama Ngopi Stail Mak Cun sambungan bahagian dua temubual antara Erma bersama dengan Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA. Istimewanya program Ngopi Stail Mak Cun hanya boleh ditonton di Facebook dan Instagram Erma.

Di dalam video tersebut, Erma ada bertanya beberapa soalan kontrovers1 kepada Azwan dan Azwan menjawab soalan tersebut dengan jujur, baik dan secara bersahaja membuatkan ramai yang menonton video itu berasa lucu dengan jawapannya.

Azwan sempat memuji sikap Erma Fatimah yang berbeza dengan artis lain. Apabila dim4k1 h4mun, Erma tidak memberikan resp0n dan melayan perkara tersebut. Erma hanya mendengar sahaja tanpa mempedulikannya berbeza artis lain yang akan membuat sam4n jika dim4ki h4mun.

Sama-sama kita tonton video di bawah :

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata pengikut laman Instagram Erma terhibur dengan telat4h Azwan dan ada yang mengatakan bahawa situasi yang dihadapi Azwan pernah dilalui oleh mereka. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

” Org tak tau pa tak yah dok meng4ta apa.. Biaq dia dan Allah je tau sbb apa.. Bkn dia minta mau jadi lagu tu kan ?.. “

” Kes diva AA sm mcm kes laki cheq.. Yg terken4 dan terkesan adalah mangs4 keadaan.. apa pun kita redha dgn apa yg terjadi.. “

” Mak cun..  cheq terhiboq.. Puihh.. hahaha.. Mokcun tambah lah microfon.. Tak dengar sangat.. “

Dalam program Ngopi Stail Mak Cun, Erma sering menjemput tetamu jemputan khas untuk berbicara  mengenai perniagaan dan isu-isu tertentu. Untuk makluman, Erma sekarang aktif memasarkan pr0duk-pr0duk keluaran Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) seperti makanan dan barangan kraftangan.

Memang best tonton temubual Erma bersama dengan Azwan. Penuh dengan lawak bersahaja. Pasti reamai yang tak sabar hendak menonton episod akan datang. Apa-apapun tahniah kepada Erma kerana menghasilkan program yang menarik sebegini walaupun hanya dapat ditonton di Facebook dan Instagram miliknya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Erma Fatima

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..