“ Happy birthday Dato’ AC, ‘sweet 18’ hehe.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Dan Video Sekitar Majlis Sambutan Hari Lahir Dato’ AC Mizal Yang Meriah Oleh Keluarga Tersayang. Wahh, Merah Dan Meriah Yer !!

Siapa yang tidak kenal dengan Dato’ AC Mizal yang merupakan seorang pelakon, pengacara dan juga penyanyi yang sememangnya dikenali ramai. Sentiasa muncul di layar telivisyen dalam mempengacarakan pelbagai program rancangan realiti hiburan tanah air dengan style dan lawaknya yang tersendiri itu disukai ramai.

Baru-baru ini, satu perkongsian video dan beberapa gambar telah dimuat naik di laman Instagram Dato’ AC Mizal yang memaparkan sambutan hari lahir Dato’ di sekitar rumahnya bersama ahli keluarga tersayang. Pastiya Dato’ AC terharu dan happy dengan surpr1se yang diraikan oleh ahli keluarga tersayang dan rakan karibnya.

Sambutan hari lahir Dato’AC kelihatan begitu meriah bertemakan warna merah dan putih, sebiji kek, pelbagai juadah serta belon dihiasi cantik sekitar ruang tamu rumahnya. Apa yang menarik, tetamu juga mengenakan baju warna merah dan nampaknya majlis berjalan dengan lancar dengan sesi doa yang turut dibaca oleh Adlin Aman Ramli dalam video itu.

Dato’ AC kelihatan segak bergaya ketika bergambar dengan mengenakan selempang birthday king dan crown di atas kepalanya. Jelas kelihatan wajah Dato’ AC tersenyum ceria hari bahagianya itu diraikan dan diingati oleh insan tersayang. Pastinya moment seperti ini Dato’ AC ingati dan hargai buat kenangan.

Jom ikuti perkongsian di bawah:

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Lagi perkongsian video di sekitar sambutan hari lahir Dato’ AC di bawah ini.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsiannya menerima banyak tanda likes daripada peminatnya. Malah, ramai yang mengucapkan ucapan selamat hari lahir buat Dato’ AC dan mendoakan kesejahteraan buatnya di ruangan komen. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Pi besday dato.. Happy Birthday Dato AC yg ke brp.. Selamat Hari Jadi Dato.. Disember man.. Happy besday dato didoakn sentiase dikurniakn bermacam2.. rezeki dan sentiase diredhai Allah.. ”

“ Happy birthday DAC birthday.. Happy birthday DAC.. semoga dipanjangkan umur dan ditambahkan rezeki.. aamiin.. Happy Besday Dato AC.. ”

“ Happy birthday DAC, sweet 18 hehe.. Hb dato idol.. Moga panjang umur dan murah rezeki bos.. Happy birthday dacdatoac.. Selamat Hari Lahir Dato Ac.. ”

“ Happy birthday Dato’ semoga panjang umur.. Uncle is my idola.. hppy birthday dato ac dimana.. ac disini semp0i.. Moga sentiasa dalam lindungan dan kasih sayang Allah.. ”

“ Sanah helwa dato ac Mizal may Allah bles you always.. Hpy befday dto ac.. smga pjg umr n dlindungi Allah.. Aamiin.. Woahh daebak nak bagi nama king apa ni.. ”

“ Happy Birthday Dato AC.. semoga sentiasa di dalam lindungan Allah Swt bersama keluarga tersayang.. Aamiin.. Happy birthday dato acmizal.. ”

“ Selamat ulangtahun dato ac.. semoga diberi kesihatan yang baik semoga dipermudahkan segala urusan dan perancangan dan semoga ALLAH bentangkan rezeki yang mengalir seperti air.. ”

Alahai, nampak ceria selalu king birthday ini. Semakin bertambahnya umur semakin Dato’ AC bersyukur dengan segala nikmat yang dikurniakan. Apa pun kami di Berita Kopak mengucapkan selamat hari lahir buat Dato’ AC dan semoga sentiasa sihat dan bahagia di samping keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber: IG dacdatoac                                                      

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..