” Ya ampun pergelangan tangan tu, ger4mnya.. ” – Netizen

Haziq Hussni Kongsi Video Anaknya, Chayra Auliya Meminta Makanan Pada Waktu Malam. Alahai Comelnya Yaya, Siap Pegang-Pegang Perut Tu Yang Tak Tahan !!

Siapa tidak kenal penyampai radio Hot FM, Haziq Hussni. Sudah pastinya peminat sentiasa tidak kering gusi setiap kali mendengar Haziq berceloteh. Selain menjadi DJ, Haziq juga bergandingan bersama Sherry Alhadad mengacara program Muzik-Muzik di TV3.

Hasil tinjauan di Instagram miliknya, Haziq ada berkongsi satu video bersama anak bongsunya, Chayra Auliya yang meminta makanan pada waktu malam. Sempat lagi Haziq bergurau senda dan mengusik buah hatinya itu yang mesra dipanggil Yaya.

Yaya yang sudah berbaju tidur kelihatan sangat comel sewaktu video dirakam. Gelagatnya yang menep0k-nep0k perut kerana lapar betul-betul menghiburkan hati. Haziq yang sudah biasa dengan keadaan tersebut turut sama gel1 hati melihat telatah Yaya.

Di ruangan kapsyen juga, Haziq ada bercerita pengalaman lepasnya bersama puterinya itu. Yaya pernah menang1s-bangun dari tidur dan request untuk makan pada pukul 2 pagi. Keesokan paginya, Yaya tetap berselera makan seolah-olah tiada apa yang berlaku pada malam sebelumnya.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian Haziq meraih perhatian peminat dan rata-rata ger4m dengan kecomelan Yaya. Antara komen-komen mereka adalah :

” Ya ampun pergelangan tangan tuuu, ger4m nya. yaya omel, Chayra kan baby, Temb4m betul..”

” Ger4m tul tgk lengan tu.. Ger4mmmmnya tengok yaya ni, Ger4mmmmnya tengok yaya ni.. “

” Ger4m tul baksoo ni, Ya Allah comelnye yaya bakso ni, Gemooolllll, Aiyooo kenapa comel sgt nieeeee gig1t pipi tu.. “

” Eiii demoknyaa dy, awat comey sngt nih, macm firash la 3, 4 pagi bagun lapar minta roti.. “

Untuk rekod, Haziq mendirikan rumahtangga bersama pasangannya, Ayunda Putri Mekarsari yang berasal dari Medan, Indonesia. Pasangan ini mula berkenalan ketika menuntut bersama-sama di sebuah kolej swasta di ibu kota. Pasangan ini juga memiliki seorang anak lelaki yang bernama, Heidy Nufael.

Seronok melihat keluarga bahagia Haziq dan Ayunda. Ada sahaja telatah yang mencuit hati daripada suami isteri dan anak-anaknya. Kami Di Berita Kopak akan sentiasa mendoakan semoga Haziq sekeluarga sentiasa ceria dan bahagia selamanya. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Haziq Hussni, Chayra Auliya

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..