” Sedapnya terli0r. Untunglah dapat rasa masakan Neelofa.. ” – Netizen

Anas Zahrin Kongsi Video Neelofa Memasak Untuk Anas. Masakan Neelofa Itu Cur1 Perhatian Peminat. Nampak Sedap Dan Menyelerakan !! 

Sahabat  ialah mereka yang bersama ketika susah dan senang. Bila susah, dia tetap bersama menghulurkan bantuan. Begitu juga hubungan persahabatan Anas Zahrin dengan Noor Neelofa. Anas dan Neelofa merupakan sahabat baik sejak zaman Neelofa menyertai Dewi Remaja lagi.

Meninjau ke laman Instagram miliknya, Anas telah memuatnaik video menunjukkan perbualan antara Anas dan Neelofa melalu direct message. Didalam perbualan tersebut, Neelofa mengatakan hasrat untuk memasak satu makanan untuk Anas dan menghantar kepadanya.

Dalam video itu juga, Neelofa turut menunjukkan proses memasak daripada awal sehingga akhir. Daripada bahan yang digunakan, penyediaan bahan mentah itu, cara menu itu dimasak dan cara penghantaran makanan itu kepada Anas.

Sesiapa yang menonton video tersebut, pasti akan berasa terl1ur melihat masakan Neelofa kerana hanya dengan melihat sahaja dapat merasakan bahawa masakan yang dimasak oleh Neelofa pasti sedap rasanya. Apatah lagi masakan yang dimasak itu merupakan antara salah satu menu kegemaran ramai.

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata peminat mengatakan bahawa masakan hasil tangan Neelofa nampak sedap dan menyelerakan. Selain itu juga, ramai yang mengatakan bahawa beruntung Anas dapat merasa masakan Neelofa dan mendapat kawan sebaik Neelofa. Antara komen-komen yang dt1nggalkan :

” Haiyooo kita yg tengok ni pulak ayo l1ur leleh.. untunggg laaaa dapat rasa masakan neelofaaaa.. weyy sedapnyaaa.. terl1urrr.. “

” Alhamdulillah.. best lah anas shbt mcm lofa.. untung abg anas.. woah hahahah amin doakan yg baik ii untk lofa.. “

” Untung anas dpt kwn mcm lofa.. sedap nye tengok.. kengsom kan ni ?.. sedapnyaaa.. Ya Allah sedap nyaa.. “

” Rezeki dapat sahabat yang baik.. sedapnya tengok neelofa.. masak kensom sedapnya.. untungnya.. terl1ur pulak.. ” 

” Masak kensom.. sedapnyaaaaa.. favourite saya kengsomm.. tengok pun dah terl1ur .. belum rasa lg.. “

” Nampak sedap.. seleraaaaaanyaa tgokkkkkk.. kengsom th4i.. lapar pulak tgk.. seleraaanyaa tgokkkkkk.. “

” Sedapnya.. untung abang anas dapat sahabat macam kak lofa.. ni masak asam ape ye siap nenas mcm sedap je.. “

“wahh bestnya.. nampakk sedap tuh.. cicah budu pedas.. sedapppnye.. kengsom ikan dapnyaa peberay.. “

Memang nampak sedap masakan Neelofa. Beruntung Anas sebagai sahabat baik Neelofa dapat merasa masakan hasil air tangan Neelofa.  Tiada apa yang lebih indah untuk menamb4t hati orang yang dikasihi melainkan kiriman masakan enak tanda ingatan sebagai sahabat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Anas Zahrin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..