” Bulu mata puan sama panjang dengan misai saya.. ” – Jep Sepahtu

Video Dialog Perbualan Jep Sepahtu Dengan Rozita Che Wan Dalam Sepahtu Reunion Buat Ramai Terhibur. Ad0i Jep, Sempat Lagi Kenakan Che Ta, Berdek4h Che Ta Gelak !!

Bermula pada 15 oktober 2020, Sepahtu Reunion Live 2020 kembali lagi dengan membawakan sketsa lawak terbaru mereka. Sepahtu Reunion Live 2020 bersiaran langsung setiap hari khamis jam 9.00 malam hanya di Astro Warna. Sitkom komedi ini disiarkan secara langsung di Teater Shah Alam.

Selain Jep Sepahtu, Shuib Sepahtu, Rahim dan Illya, mereka turut mengundang artis-artis undangan untuk berlakon dalam sitkom komedi tersebut.Pada episod minggu ke 9, Sepahtu Reunion Live 2020 telah menampilkan penampilan istimewa sebagai cameo iaitu aktres cantik, Rozita Che Wan atau lebih dikenali sebagai Che Ta.

Menerusi akaun di Instagram Zon Lawak, telah dikongsikan satu sedutan video yang memaparkan Che Ta selaku pemilik hotel sedang menjelaskan sesuatu kepada Jep yang berlakon sebagai pengawai polis. Ketika Che Ta sedang berkata-kata, Jep menyamp0k percakapan Che Ta dengan berkata puan, saya jumpa sesuatu puan. Lalu Che Ta bertanya apa.

Jep menjawab, bulu mata puan sama panjang dengan misai saya. Jep bertanya lagi, cakap betul-betul itu bulu mata ke 0rgan. Che Ta menjawab sambil ketawa, bulu betis. Shuib yang berada di situ turut tidak dapat menahan ketawa menyaksikan apa yang berlaku.

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata netizen yang menonton sedutan video itu rasa terhibur dengan gelag4t Jep yang mengen4kan Che Ta. Antara komen netizen :

” Baju dia mcm esktr1m padalp0p.. Itu bulu mata ke 0rgan.. Lawak shuib gelak.. Had0iii la jeppp.. mntk hemp0k.. Hahahaha.. Memang lawak.. ” 

Jep memang terkenal dengan pick up line dan juga lawak yang menghiburkan para penonton. Gelag4t lakonan dan lawak selamba oleh Jep mengundang ketawa dan mencur1 perhatian ramai. Malah lakonan dan lawak Jep makin menjadi-menjadi dan dapat dijayakan dengan baik.

Sepahtu Reunion Live memaparkan lawak jenaka yang menarik dan menghiburkan. Selain lawak jenaka, tersel1t pelbagai nasihat dan pengajaran didalamnya. Semoga Sepahtu Reunion Live 2020 terus menghiburkan penonton Astro Warna dan peminat kumpulan Sepahtu yang merindukan pick up line daripada Shuib, Jep, Rahim dan Illya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zon Lawak, Sepahtu Reunion Live Official, Jep Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..