” Ishhh Idris awat lah comel sangat ni.. ” – Netizen

Sazzy Falak Kongsi Video Bermain Dengan Anak Kecilnya, Idris. Namun Gelagat Si Kecil Itu Buat Ramai Terhibur. Alahai Comelnya !!

Kasih sayang tidak terbel4h bahagi, meskipun bukan lahirnya dari r4himnya sendiri, kasih sayang yang dicurahkan saling tidak tump4h seperti anak kandung. Begitu jugalah yang digambarkan oleh pelakon Sazzy Falak yang turut mempunyai seorang anak angkat yang dijaganya sejak lahir lagi.

Terdahulu, Sazzy telah berkongsi secara umum bahawa dia telah mengambil seorang bayi kecil sebagai anak angkatnya. Perkongsian tersebut dibuat oleh Sazzy menerusi akaun Instagram miliknya pada bulan Mac lalu. Bayi tersebut telah diberikan nama sebagai Idris.

Kini usia si kecil itu telah pun 8 bulan, dan turut mempunyai satu akaun Instagram yang diwujudkan oleh Sazzy dan suaminya berkongsi berkembangan si kecil itu buat tontonan ramai. Hingga kini akaun Instagram Idris telah pun mempunyai dua ribu lebih follower.

Meninjau di akaun Instagram Idris, Sazzy telah berkongsi satu video yang memaparkan dia sedang bermain dengan Idris. Idris yang kini sudah pandai merangkak seronok bermain dengan Sazzy. Telatah Idris yang sudah bijak bermain dan ketawa apabila disak4t oleh Sazzy.

Tonton perkongsian video oleh Sazzy di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur akan perkongsian video oleh Sazzy itu dan mereka memuji akan kecomelan anak kecil Sazzy. Antara komen-komen netizen adalah :

” Ishhh Idris awat lah comel sangat ni, acik yang tengok pun jadi ger4m tau, seronok tengok telatah si kecil ni.. “

” Badan memang sedap betul lah si Idris ni, b4mb4m betul, dah besar ni memang muka dah iras suami Sazzy.. “

” Happy nya Idris dapat main aci sembunyi dengan mommy, gelak tawa dia tu memang nampk riang betul.. “

 ” Sooooo cutee la baby ni, please bagi cub1t pipi, ger4m tengok. Besar jadi anak yang soleh ya Idris buat mommy.. “

” Napa lah chubby sangat ni, syok betul lah tengok gaya dia main, memang anak yang baik ni, alahai comel.. “

” Seronoknyaa tengok dia main, laju betul dia merangk4k, kejap jer masa berlalu, dah besar Idris ni, makin comel.. “

” Tu diaaaaaa, napa lah comel sangat, cair tengok Idris senyum, ketawa dia tu menghiburkan betul lah, happy.. “

Alahai, comel tengok gelagat Idris ni, dah besar baby Sazzy ni, makin besar, makin kacak. Apa-apa pun kami dari Berita Kopak turut mendoakan semoga Idris menjadi anak yang soleh buat kedua orang tuanya dan menjadi anak yang baik selalu. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Idris Ash Nazril, Sazzy Falak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..