“ Selamat hari lahir Baem, makin handsome dah dia.. ” – Netizen

Datin Seri Nur Shahida Kongsi Gambar Thr0wback Anaknya, Ibraheem Adham Sempena Ulang Tahun Kelahiran Anaknya Yang Ke 8. Alahai, Handsome Boy Baem !!

Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid merupakan seorang isteri kepada usahawan terkenal, Datuk Seri Aliff Syukri Kamarzaman. Datin Seri Shahida terkenal dengan sikapnya yang sememangnya seorang yang humble dan ibu yang penyayang. Sikapnya yang baik membuatkan ramai yang senang dengan peribadinya.

Meninjau ke akaun instagram Datin Seri Shahida, beberapa perkongsian gambar thr0wback anaknya, Ibraheem Adham dari kecil hingga kini telah dimuatnaik sempena hari lahir anaknya yang genap mencapai usia lapan tahun. Baem sememangnya kelihatan sangat comel dan cute di dalam gambar-gambar itu.

Apa yang menarik, ucapan hari lahir Datin Seri Shahida kepada Baem yang penuh dengan doa-doa kebaikan untuk anaknya. Pastinya, Datin Seri Shahida mengingati setiap tarikh ulang tahun anak-anaknya dan bersyukur melihat Baem membesar dengan sihat dan aktif sehingga kini.

Ramai yang memuji Baem yang kelihatan comel sejak dari kecil setelah melihat gambar-gambar thr0wbacknya itu. Ada juga yang mengatakan wajah Baem kelihatan mirip seperti adik-adiknya, iaitu Yusoff Al Qardawi dan Raudhah Arshiah ketika usianya masih kecil. Alahai, comel betul melihat gelag4t Baem dalam gambar-gambar itu.

Jom kita ikuti perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Posting Datin Seri Shahida tersebut mendapat banyak tanda suka daripada netizen. Ramai yang mengucapkan selamat hari lahir kepada Baem dan mendoakan kebaikan untuknya. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Happy birthday baem.. sama birthday.. Semoga jadi anak soleh anak pintar.. Semoga dipermudahkan segala urusan baem.. ”

“ Selamat Ulang Tahun baem.. baem makin hensem dah dia.. moga jd nk soleh.. Berjaya dunia akhirat.. barakallah fii umrik baem sayang.. ”

“ Hpy bday baem.. sebijik cm adiknye usop.. Raudah versi lelaki.. Comelnya baim masa kecikkkk.. Mcm yusuf pulak rupa baem.. Gifted datin.. kaya.. anak2 comel.. ”

“ Happy birthday hensem boy.. semoga menjadi anak yg soleh buat kedua ibubapamu.. Aamiin.. doa ibu adlh doa yg paling baik dan mustajab.. ”

“ Selamat Hari Lahir baem, semoga menjadi anak yg soleh berjaya di dunia dan akhir4t, membahagiakn ibubapa.. In Shaa Allah Aamiin Ya’Rabbal Alamiin.. ”

“ Semua laaa hensem2 happy bday baem semoga jadi ank yg soleh dan berjaya dunia akhir4t aameenn.. sama dgn anak saya.. 8 tahun juga pada tarikh ni.. ”

“ Nak4l orgnya tp amat cerdik.. nak4l melambangkan kecerdikannya.. barakallahu fii umrik anak mama shahida smoga jdi anak sholeh bole imamkan sholat adik2 nya nantinya.. ”

Alhamdulillah, Baem kelihatan semakin membesar dengan sihat menjadi anak yang baik buat ibu bapanya. Apa pun kami mengucapkan selamat hari lahir kepada Baem dan semoga Datin Sri Shahida sekeluarga sihat sentiasa dan terus sukses dalam bidang yang diceburi. Aminn..

Silakan SHARE..

Sumber: IG shahidadherbs

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..