” Lahaii comelnya kawan-kawan Aisha, best tengok dia tak tak0t pun.. ” – Netizen

Fasha Sandha Kongsi Gelagat Anaknya, Aisha Amaira Bermain Bersama Kucing-Kucing Kesayangan. Alahai Seronoknya Aisha Ramai Kawan, Semua Cute !!

Tidak seperti anak selebriti popular lain, anak sulung Fasha Sandha dan Aidil Aziz bernama Aisha Amaira ini tidak diwujudkan akaun media sosialnya. Perkembangan Aisha yang kini sudah berusia 5 bulan hanya dapat ditonton menerusi akaun Instagram Fasha dan Aidil sahaja.

Hasil tinjauan kami di akaun Instagram Fasha Sandha, telah dikongsikan video yang memaparkan gelagat dan reaksi Aisha apabila diletakkan anak-anak kucing di tepi tilamnya. Fasha sememangnya pencinta kucing dan ada berkongsi tentang kucing peliharaannya ini sebelum ini.

Tidak hanya Fasha, malahan adiknya Elisha Sandha juga ada kucing kesayangannya. Dalam video ini, kelihatan Aisha yang sedang berbaring sambil anak-anak kucing diaturkan bersusun di tepi tilam Aisha. Aisha yang sejenis cepat terhibur melemparkan senyuman setiap kali namanya dipanggil Fasha.

Bagi pencinta haiwan comel ini, pastinya ger4m melihat anak-anak kucing Fasha ini. Lagi bertambah ger4m dengan telatah Aisha yang ketawa riang dan ‘berged1k’ kakinya. Seronok sungguh Aisha apabila ada kawan-kawan kecil menemani di sisi.

Jom tonton video di bawah :

Turut dikongsikan video apabila Aisha diletakkan duduk dan anak-anak kucing itu menghampiri kaki si cantik Aisha ini. Alahai good girlnya Aisha, langsung tidak menang1s  walaupun kucing berkeliaran di sekelilingnya.

Gelagat Aisha bersama si anak-anak bulus ini menarik perhatian dan menghiburkan ramai. Antara komen-komen peminat :

” Aisha ingat dia paling kecik.. ada lagi kecik.. dalam hati jel0us sikit tu.. ” – Aidil Aziz

” Aaaaaaaaa semuanya dalam video ni adorableeeeeee. Alolo Aisha.. so cute, comelnya.. Kitten pun gebu betul.. “

” Calon baby meletop comel.. Putih melepak.. gebu.. comel sgt.. Kawan² Aisha pun comel. Sama2 comei, supercute.. “

” Comelnyaaaaa baby comel.. kittens pun comell.. Cantikkk baby girl, cepatnya aisya besar.. Suka dia main dengan anak kucing, ger4m tengok.. “

” Comeyyyyynyaaa, anak kucing pun sama naik cutenya.. comellnyaaa baby yang murah dengan senyuman.. “

” Semua comellll dlm gamba ni, 6 + 1 = cute.. Alahai mana satu nak tengok ni.. Semua pun cute sgttt.. “

” Wahhhh semua yg disitu comelllll. Ramainye bulus tu kak sha… comelnye.. sekali dgn makhluk comel kt tgn kak sha tu… alala… comel sgt.. “

” Lahaii comelnya kawan2 bby. Baby comei kucing pon suka. Comel tul Aisha ni… her skin putih bersih. … n best tgk dia tak tak0t pun ngn kitten tu.. “

” Double cute la aisya dan kitten. Seronok sangat Aisha main dengan kawan-kawan cute ni, berani sangat.. “

Alahai gembira sangat Aisha ini apabila dikelilingi anak-anak kucing yang comel tu. Senyuman manis Aisha itu lagi membuatkan peminat ger4m. Apa pun, semoga Aisha sentiasa sihat dan membesar menjadi anak yang solehah terhadap kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fasha Sandha, IG Aidil Aziz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..