” Sedap yer panggil i Shuib.. ” – Shuib Sepahtu

Video Shuib Sepahtu Interview Isterinya, Siti Sarah Di H0t FM Mencuit Hati Netizen. Alahai Boleh Pulak Shuib Ters4sul Panggil Sarah ‘Ibu’ !!

Kehebatan vokal penyanyi Hazama dan Siti Sarah Raissuddin tidak dapat disangk4l lagi. Kedua-duanya memiliki suara nyaring dan mampu menyanyikan lagu bernada tinggi. Walaupun Sarah sudah lama tidak kelu4r dengan lagu baru, namun mutu suaranya masih tetap sama.

Tanggal 2 Disember semalam, telah dilancarkan lagu terbaru gandingan Hazama dan Siti Sarah. Paduan suara di samping melodi lagu yang indah ini membuatkan lagu ini sedap didengari. Muzik video lagu berjudul Terakh1r Buat Teman ini kini dapat ditonton di saluran Youtube Indigital Music.

Meninjau akaun Instagram Hot FM, telah dikongsikan satu video yang memaparkan G4ng Pagi H0t iaitu Shuib dan Fizi membuat panggilan suara kepada Sarah. Shuib diberi tugas untuk interviewΒ  Sarah untuk bertanyakan berkenaan lagu baru ini.

Apabila suami yang menemuramah isteri, pasti ada sahaja perkara spontan melucukan yang terjadi. Shuib yang ters4sul memanggil Sarah sebagai ibu membuatkan Fizi tergelak. Sarah pula memanggil nama Shuib membuatkan Shuib sempat mengus1k Sarah. Suami isteri ini memang mencuit hati sungguh, macam-macam hal lah Shuib.

Jom tonton video di bawah :

Perbualan Shuib dan Sarah ini mencuit hati apatah lagi terpaksa berlagak formal ketika on air begini. Antara komen pendengar :

” Minit panggil ibu tu sweet… asik nak ulang je haha.. ”Β 

” Haree semp0ii ar baq hang.. hahaha.. “

Shuib dengan ters4sulnya, Sarah pula spontan memanggil nama Shuib membuatkan Shuib sendiri ketawa. Part Sarah bercerita dan memuji Hazama sebagai lelaki yang hebat sampai tertinggi suara Shuib itu juga mencuit hati. Namun pasangan ini tetap profesional dan sempat mengus1k secara live ini.

Memang lucu gelagat Shuib dan Sarah ini, menghiburkan pendengar dan peminatnya. Apa pun, semoga lagu Sarah ini akan mendapat tontonan yang ramai. Kami di Berita Kopak berharap agar Sarah berjaya selalu dalam apa jua bidang yang diceburi.

Silakan SHARE..

Sumber : IG H0t FM, IG Siti Sarah Raissuddin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..