” Wah, bertuahnya. Tahun bila ni ? ” – Netizen

Zarul Umbrella Muatnaik Gambar Thr0wback Ketika Masih Bertugas Sebagai Pramugara. Wanita Di Sebelahnya Cur1 Tumpuan Netizen. Wow, Untung Sangat Ni !!

Zarul Umbrella atau nama sebenarnya Zairulkefli bin Husin dahulunya merupakan vokalis kumpulan Umbrella. Zarul pernah berkhidmat sebagai seorang pramugara Malaysia Airlines (MAS) selama 17 tahun dan akhirnya melepaskan jawatannya dan melibatkan diri dalam industri hiburan semula.

Zarul telah membuat kemunculan semula selepas mendapat tempat ketiga dalam program realiti Geg4r Vaganza dan dia juga turut membintangi beberapa buah drama selain menyanyi. Walaupun dia sudah lama menyepi sebelum ini, Zarul tetap mempunyai peminat yang masih setia.

Meninjau ke akaun Instagram, Zarul sering juga berkongsi gambar-gambar ketika masih berkhidmat dengan Malaysia Airlines dahulu. Menurut Zarul, banyak memori indah yang dirakamkan ketika dia bertugas sebagai pramugara.

Antara entri terbaru yang dikongsikan ialah gambar Zarul bersama selebriti antarabangsa, Datuk Michelle Yeoh. Ketika itu Zarul bertugas dalam penerbangan yang sama dinaiki oleh Datuk Michelle Yeoh dari Kuala Lumpur ke Paris.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Perkongsian Zarul ini telah membuatkan ramai peminat Datuk Michelle Yeoh berasa cemb0ru. Maklumlah bukan mudah untuk bergambar bersama selebriti antarabangsa ini. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Wow.. bestnya.. tahun bila ni. I love her in Last Christmas. Kemah be.. wah bast nyooo semoga sihat selalu.. Wow.. sya minat abg zarul.. “

” Untung dapat amik gambo dgn michelleyeoh. dont mess with georg0US. Wah betuah nya.. saya minat sangat dengan michelleyeoh_official.. “

” Waktu bersamamu bnyk benar kenangan yg kita ciptakan bersama.. Wow zarulumbrella so lucky of you.. semua cabin crew berpeluang bertugas dalam first class ke atau yg senior2, ketua pramugara / pramugari ke ? “

Pastinya ramai mengenali Datuk Michelle Yeoh yang banyak membintangi filem antarabangsa. Antaranya James Bond 1997 Tomorrow Never D1es dan Cr0uching T1ger, Hidden Drag0n. Datuk Michelle Yeoh begitu popular di negara barat walaupun lahir di Malaysia.

Patinya Zarul banyak menyimpan memori indah ketika dia bertugas sebagai pramugara. Tambahan pula kini kerjaya tersebut berdepan dengan cab4ran ak1bat daripada pandem1k C0v1d 19. Semoga Zarul lebih berjaya dalam bidang industri hiburan dan selamat maju jaya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zarul Umbrella

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..