” Ooooo cucu ke, ingat adik-adik tadi. Comel sangat kembar tu.. ” – Netizen

Pelakon Cinta Sekali Lagi, Dilla Ahmad Kongsi Gambar Bersama Cucu Kembarnya. Wah Ser1us Lah, Dah Ada Cucu Rupanya ‘Bonda’. Muda Sangat Neneknya, Tak Gaya Opah-Opah Pun. Mantain Cun Gitu !! 

Nama pelakon Dilla Ahmad antara pelakon pembantu yang dikenali ramai peminat drama Melayu tempatan. Lakonan Dilla yang bagus dan penuh penghayatan membuatkan bakatnya dihargai peminat. Apa sahaja watak yang diberikan pasti dibawakan dengan cukup baik oleh aktres ini.

Dilla yang kini dapat ditonton lakonannya dalam drama hang4t Cinta Sekali Lagi bergandingan bersama Shahrul Ridzuwan dan Nelydia Senrose. Dilla yang sudah mula aktif dalam dunia lakonan sejak era 90an lagi antara pelakon yang masih bertahan sehingga kini.

Meninjau akaun Instagram Dilla, telah dikongsikan sekeping gambarnya bersama cucu kembarnya. Kapsyen Dilla yang tertulis ucapan selamat malam untuk semua followers dan memberitahu terapi malam sebelum tidur untuk Dilla adalah bermain bersama cucu-cucunya itu.

Untuk makluman, sehingga kini Dilla sudahpun bergelar nenek kepada 7 orang cucu. Siapa sangka Dilla yang masih terlihat muda ini sudah bergelar nenek. Bukan seorang malah ramai dan Dilla juga pernah berkongsi di Instagramnya terdahulu gambarnya menjaga cucu-cucunya itu.

Jom baca perkongsian di bawah :

Antara perkongsian lain Dilla yang menunjukkan Dilla bersama cucu-cucunya :

Wajah Dilla yang masih terlihat muda itu membuatkan ramai peminat yang tidak menyangka Dilla sudah bergelar nenek. Awet muda sangat neneknya pun dan antara komen-komen mereka :

” Macam ni nenek, cunnya hehe… macam jaga adik-adik je kak. Ramainya cucu, Tokma masih cun melecun lagi.. “

” Mudanya nany, seronok opah melayan cucu hehhe.. Pasti seronokkan bila dapat luangkan masa dengan cucu-cucu.. “

” Mudanya opah, cucu pun comel-comel semua. cucu ke adik-adik tu hehe.. Seronok ramai cucu, sweet sangat cucu main dengan nenek.. “

” Ooooo cucu ke, ingat adik-adik tadi.. comel sangat kembar tu.. Santai cucu-cucu dengan nenek malam-malam.. “

” Tak nampak pun mcm nany dengan cucu’s.. Nenek muda sangat muka tu.. Nenek pun muda lagi, Seronok dpt cucu kembar ye. Nenek still anggun dan cantik lagi.. “

” Alolo so sweet semuanya termasuk nanny dia.. muda nampak nanny. Mesti makin las4k si kembar tu kan.. heheh .. “

Bahagia sungguh Dilla ada cucu-cucu jadi penglipur lara dan teman bermain. Memang jika dilihat wajahnya ramai yang menyangka bukan cucu. Apa pun, semoga Dilla sentiasa gembira bersama cucu-cucu tersayang dan terus berjaya dalam dunia lakonan. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dilla Ahmad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..