” Comelnya Aryssa, rambut tu mahal kal4h rambut abang Anaqi.. ” – Netizen

Wajah Terbaru Anak Amyra Rosli, Ayra Aryssa Yang Kini Sudah Berusia 10 Bulan. Alahai Makin Comel Aryssa, Manis Macam Mommy Sangat Muka Tu. Part Rambut Tu Cute !! 

1 Februari yang lepas, Amyra Rosli selamat melahirkan seorang bayi perempuan dan menamakannya sebagai Ayra Aryssa. Kelahiran anak keduanya ini menambahkan lagi keceriaan dan kegembiraan Amyra bersama Amar Baharin dan anak sulung mereka, Aqeef Anaqi. Aryssa juga mewarisi wajah cantik Amyra dan sejak bayi lagi sudah terlihat sama dengan wajah mommynya ini.

Meninjau akaun Instagram Amyra, telah dikongsikan sekeping gambar terbaru Aryssa yang kini sudah pun berusia 10 bulan. Sedar tak sedar, cepat sungguh masa berlalu dan Aryssa membesar menjadi seorang bayi yang sihat dan lincah. Peminat sering memuji wajah Aryssa yang dikatakan c0py paste wajah Amyra ini.

Pada usia belum sampai setahun, Aryssa sudahpun mempunyai pengikutnya tersendiri. Jika dilihat di akaun Instagram Aryssa, followersnya kini sudahpun mencecah 153 ribu orang. Banyak video dan gambar perkembangan Aryssa sejak lahir sehingga kini dikongsikan di Instagram ini selain di akaun sosial Amyra dan Amar.

Pastinya setiap kali dikongsikan perihal Aryssa, peminat teruja untuk melihat telatah si cilik ini dan men1nggalkan komen memuji puteri Amyra ini. Aryssa juga sering digayakan dengan pakaian gaun dan baby headband yang berbagai warna. Secantik mommynya, begitu juga Aryssa yang kelihatan semakin chubby dari hari ke hari.

Jom baca perkongsian di bawah :

Wajah dan gaya rambut Aryssa ini meraih perhatian peminat. Cute juga wajahnya walaupun rambut belum tumbuh lebat. Antara komen-komen mereka :

” Awww kejap je masa, comelnya aryssa. Semoga membesar dengan sehat.. Rambut tu, spike dan keyutt sangat.. “

” Comel la awk ayra aryssa. Alahai rambut lawalah baby, cute sangat pacak-pacak tu hehe.. Makin comel Aryssa.. “

” Happy 10th months sweet ayra aryssa. So cuteeee.. rambut tu oh my god, nak pinjam boleh tak.. ger4m tengok.. “

” MasyaAllah comeynya awak baby.. rambut pacak-pacak, kalah rambut abang Anaqi.. Cute sangat-sangat budak kecik ni.. “

” Kecomelan Ayra Aryssa rambut pacak-pacak, rambut tuh mahal. Tak semua ada rambut camtu, comel.. “

” Fuh rambut dia, comellah Aryssa. Tak lebat pun tetap mantain pacak-pacak tu, cute sangat.. Senyum pun manis macam mommy sangat.. “

” Comel dan cutenya kak Amyra. Aryssa memang copy muka kak Amyra sangat-sangat.. Rambut pun ekslusif hak milik tetap Ayra Aryssa, hehe.. “

Hanya t1nggal beberapa bulan sahaja lagi untuk Aryssa menjangkau usia setahun. Peminat pasti tidak sabar untuk melihat Aryssa besar dan menjadi cantik seperti Amyra. Apa pun, rambut Aryssa tu memang cute sangat gaya pacak-pacak tu. Semoga Aryssa membesar menjadi insan yang berguna dan berjaya dunia dan akhirat. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amyra Rosli

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..