” Uish seri0usly, mahu terkeluar urat betis macam ni hahaha.. ” – Netizen

Diana Danielle Kongsi Video Di Sebalik Tabir Drama G4njil Bersama Fattah Amin. Cara Diana Berjalan Untuk Babak Dengan Fattah Tu Kelakar Lah. Pandai Betul D Cover Muka Sak1t, Mantain Cun Je !! 

Sudah mula bergiat aktif sebagai anak seni sejak zaman remaja, wajah Diana Danielle bukan asing lagi bagi peminat drama Melayu tempatan. Banyak drama yang dibintangi Diana dan sehingga kini juga Diana masih menjadi salah seorang pelakon wanita pilihan ramai.

Meninjau akaun Instagram Diana Danielle, telah dikongsikan sebuah video yang memaparkan pembikinan salah satu adegan Diana bersama Fattah Amin. Mereka yang digandingkan dalam drama berjudul Ganjil dan kini masih dalam proses penggambaran.

Dalam video ini, kelihatan Diana berdiri dan menjinjitkan kakinya seperti memakai heel dan berjalan menuju ke arah Fattah. Dalam kapsyen Diana tertulis begitu perasaannya apabila berlakon dengan gandingan yang bertubuh tinggi.

Bukan mudah rupanya bagi seseorang pelakon untuk menampakkan semua babak yang dilakonkan smooth dan cantik. Melihat gaya Diana berjalan dengan kaki jinjit itu sahaja sudah membuktikan tidak semua yang terlihat di kaca TV itu seronok dan indah.

Jom tonton video di bawah :

Aksi Diana berjinjit kaki untuk kelihatan tinggi ini mencuit hati dan mendapat perhatian peminat. Antara komen-komen mereka :

” Mau terkeluar urat betis macam ni hahhahaha dapat rasakan ketegangan dia tu cane, pergelangan ke tapak confirm paling kena urut dulu nnt.. “

” Fuhhh sadooo… Lepas ni lawak jangan ganjil-ganjil sangat arr.. dia bagi side kick, kita 80kg pun boleh melayang ni.. “

” Hahaha.. tak sabar nk tgk gandingan ni.. dlm coffee Prince tgk serasi dan akhirnya bergandingan dlm ganjil . Yeay.. “

” Tu lah peng0rbanan. Salutee.. Org nampak manis je.. Tapi org tak nampak disebaliknya.. Hahahha rupanya kes1an.. dlm tv kang, eh tinggi juga diana ni, rupanyaaaaa hahaha.. kant0i.. “

” Uish.. seriously wow. Lawakla kak D ni. Comel sangat buat camtu. Harap kena 10 take lah boleh jadi ballerina haha.. “

” Boleh kej4ng klu byk kali take . Katang r betis klau scene gini banyak kali kene ulang.. sak1t kaki lama2 gitu.. “

” Ad0ii ni kelakar, Mak oi cam tu skli now We Know. Hahaha boleh ek maintain muke time jengkek tu.. “

Memang lawaklah gaya Diana, muka kontrol cun betul walaupun kaki terp4ksa berjingkit seperti itu. Peminat juga tidak sabar untuk menyaksikan gandingan Diana dan Fattah ini. Apa pun, semoga Diana terus success dan semakin bersinar dalam karier seninya itu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Diana Danielle, IG Fattah Amin 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..